کتاب هنر امکان

The Art of Possibility
کد کتاب : 54445
مترجم :
شابک : 978-6229635391
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

هنر امکان پذیری
The Art of Possibility
کد کتاب : 105518
مترجم : بهروز اسماعیلیون
شابک : 978-6229628751
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 260
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب هنر امکان اثر بنجامین زاندر

کتاب «هنر امکان» اثری نوشته ی «بنجامین زاندر» است که اولین بار در سال 2000 به انتشار رسید. «زاندر» در این اثر با استفاده از تجارب وسیع خود در کار با موزیسین ها، دانشجویان و مراجعین در تراپی، ابزارهایی گوناگون را برای ایجاد تغییرات بزرگ معرفی می کند. موضوعات و تمرین های مختلفی در فصل های کتاب مورد توجه قرار می گیرد: فکر کردن به خلق یک «مشارکت» شخصی به جای صرفا «موفقیت یا شکست»، تلاش برای دیدن مشکل از یک زاویه ی دید جدید، و ارزیابی مجدد «چارچوب های امکان». توصیه هایی ارزشمند و کاربردی در این کتاب جای گرفته که نقاط مشترک زیادی با مفاهیم کل گرایی، تعادل و هماهنگی در مکتب «ذن» دارد.

کتاب هنر امکان


ویژگی های کتاب هنر امکان

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

بنجامین زاندر
بنجامین زاندر (زاده 9 مارس 1939 در جراردس کراس ، باکینگهامشایر ، انگلستان) رهبر ارکستر انگلیسی است که در حال حاضر مدیر موسیقی ارکستر فیلارمونیک بوستون و ارکستر جوانان فیلارمونیک بوستون است.بنیامین زاندر در جراردس کراس، باکینگهامشایر انگلستان متولد شد. والدین وی در سال 1937 برای فرار از نازی ها از برلین مهاجرت کرده بودند و چهار فرزند خود را بزرگ کردند: مایکل، لوک، آنجلیکا و بنیامین. در خانه، پدرش مرتباً بعد از کار پیانو می خواند و می نواخت. بنیامین زاندر در سن نه سالگی آهنگسازی را آغاز کرد. چن...
نکوداشت های کتاب هنر امکان
A lively, sensible manual for turning life's obstacles into possibilities.
یک راهنمای سرزنده و معقول برای تبدیل موانع زندگی به فرصت.
Publishers Weekly Publishers Weekly

As applicable in the workplace as in an intimate relationship.
به یک میزان کاربردی در محل کار و روابط نزدیک.
Boston Globe Boston Globe

A dynamic, extraordinary read.
اثری پویا و خارق العاده.
Barnes & Noble

قسمت هایی از کتاب هنر امکان (لذت متن)
آزمایش های گوناگون در دانش عصب شناسی روشن کرده که کمابیش با این روش، به دریافت جهان پیرامون خود دست پیدا می کنیم: نخست از تمام حواسمان، داده هایی برگزیده از جهان پیرامون به ما می دهند؛ در گام دوم، مغز شبیه سازی خود را از این احساس ها انجام می دهد؛ و فقط پس از این گام و در گام سوم است که نخستین تجربه ی آگاهانه از پیرامونمان را به دست خواهیم آورد.

جهان مانند نقشه ای از پیش کشیده شده، داستانی که پیش تر گفته شده باشد، یک نظریه و یک ساخته ی دست انسان، به درون خودآگاهی ما راه می یابد.

به دنبال افکار و رفتارهایی باشید که بازتاب تفکر بقا و کمبود، مقایسه و رقابت، وابستگی و اضطراب باشند. دقت کنید که این سوال نمی پرسد «آیا…»، زیرا این سوال جهان سنجش است، بلکه می گوید «چطور…»، که سوالی واقعی است. ببینید چقدر ساده می توانید خودتان را استثنا در نظر بگیرید و مدعی شوید تحت نفوذ هیچ فرضیه ای نیستید. البته این هم مثال دیگری از تأثیر جهان سنجش است.