کتاب مردی از ZARA

The Man from Zara
اسراری از موفق ترین برند لباس دنیا
کد کتاب : 54478
مترجم :
شابک : 978-9646382534
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 260
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 15
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مردی از ZARA اثر کوادونگا اوشی


زارا، (به اسپانیایی: Zara) یک برند اسپانیایی پوشاک و زیورآلات است و کار خود را از شهر ارتشیو در گالیسیا آغاز کرد.

زارا ناو سرفرماندهی گروه فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایندیتکس محسوب می‌شود. کمپانی ایندیتکس یک مجموعه بزرگ نساجی و طراحی اسپانیایی و بزرگترین گروه مد جهان است، که به غیر از زارا، مالک برندهای دیگری، مانند ماسیمو دوتی، پول اند بر، اویشو، اوترکه، استرادیواریوس و برشکا نیز است.
این شرکت در سال ۱۹۷۵ توسط روزالیا مرا گوینتیا و آمانسیو اورتگا تأسیس شده‌است.ایندیتکس - گروهی که پشت سر زارا، ماسیمو دوتی، اویشو و برشکاویس قرار دارد - امروزه یک نیروی اصلی در دنیای مد است. اخیرا از Gap به عنوان فروشنده لباس شماره 1 در جهان پیشی گرفته است. تقریبا در همه شهرهای جهان، یک یا چند مغازه ایندیتکس را خواهید دید که زارا برجسته ترین آنهاست. با این حال اطلاعات کمی در مورد این موفقیت شگفت انگیز وجود دارد. این کتاب با بیان داستان نابغه پشت گروه ایندیتکس - آرمانسیو اورتگا - چنین بینشی را ارائه می دهد. اورتگا علاوه بر اینکه یکی از ثروتمندترین مردان جهان است، مغز پشت انقلاب مدرن در خرده فروشی منسوجات و مد است. آرمانسیو اورتگا کیست؟ اهل کجاست؟ او به کجا می رود؟ چه چیزی او را به رویای این امپراتوری سوق داد؟ نویسنده از طریق دسترسی بی‌سابقه به اورتگا و نزدیک‌ترین دستیارانش، بیوگرافی قانع‌کننده و منحصربه‌فردی از مردی که مسئول یکی از خارق‌العاده‌ترین موفقیت‌های تجاری قرن حاضر است، ارائه می‌کند.
کتاب مردی از زارا توسط سونیا سینگ ترجمه شده است. این کتاب را نشر منوچهری منتشر کرده است.

کتاب مردی از ZARA

کوادونگا اوشی
کووادونگا اوشی (زاده: 29 آوریل 1938 ، گتکسو ، اسپانیا) رئیس مدرسه کسب و کار مد ISEM است. او در مورد صنعت مد در اروپا و ایالات متحده سخنرانی می کند. او به طور مداوم در روزنامه ها و مجلات همکاری می کند.