کتاب ماراتون سئو

SEO Marathon
چگونه بدون پیچیدگیهای فنی از رقیبان در گوگل سبقت بگیریم و در سئو موفق شویم؟
کد کتاب : 54507
شابک : 978-6002745019
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ماراتون سئو اثر علی اکبر فرج

محوریت مباحث ارائه شده در این کتاب، سئوی پایدار است. به عبارت دیگر، در این کتاب به این موضوع می پردازیم که صرف نظر از اخبار مربوط به بروزرسانی های الگوریتم های گوگل، چگونه می توانید همیشه صدرنشین نتایج جستجوی گوگل باشید.
کتاب حاضر، در زمینه ذهنیت یک سئو کار و ایجاد نقشه راه، راز تولید مقالات بی رقیب، ساخت هرم لینک و .. نگارش شده است. اثر پیش رو در رابطه با الگوریتم های خاص گوگل و نحوه کارکرد الگوریتم ها صحبتی نمی کند، بلکه مستقیما به سراغ اجرا می رود و در نتیجه شما می توانید از تمرین ها و ویدیوهای مکملی که در هرفصل ارائه شده استفاده نمایید.

کتاب ماراتون سئو

علی اکبر فرج
علی اکبر فرج نویسنده ایرانی متولد سال 1369 است. از نظر ایشان دلیل شکست افراد در دیجیتال مارکتینگ عدم داشتن استمرار است. اگر قسمت های مختلف کسب و کار خود را بطور مرتب با ایده ها و راهکارها بهینه سازی کنید، می توانید در دیجیتال مارکتینگ موفق باشید.
دسته بندی های کتاب ماراتون سئو
قسمت هایی از کتاب ماراتون سئو (لذت متن)
گروه بندی کلمات کلیدی: درک گوگل از محتوا با کلمات کلیدی گوگل به واسطه کلمات مورد جستجوی کاربران، محتوا را درک می کند. کلمات کلیدی یکی از قدیمی ترین تاکتیک های گوگل در فهم محتوای سایت ها است و همواره یکی از پارامترهای مهم مدنظر گوگل خواهد بود. اولین قدم برای ظاهر شدن در فهرست نتایج جستجوی گوگل، پاسخ به این پرسش است که می خواهیم افراد با جستجوی چه کلید واژه ای ما را بیابند. به عنوان نمونه، هنگامی که اسم« علی اکبر فرج» را در گوگل جستجو کنید، اطلاعاتی را دررابطه با من به دست می آورید. گوگل از طریق این کلمه کلیدی به عکس ها، فیلم ها و متن هایی که در آن علی اکبر فرج حضور دارد دست پیدا می کند.