کتاب انتخاب های شگفت انگیز من

My Magical Choices
(من شگفت انگیز)
کد کتاب : 54615
مترجم :
شابک : 978-6227437546
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب انتخاب های شگفت انگیز من اثر بکی کامینگز

آیا فرزندان شما متوجه می شوند که یکی از بزرگترین موهبت های زندگی را دارند، یعنی توانایی انتخاب هایی که تعیین می کند روزشان چگونه خواهد گذشت؟

دیگر از "نمی توانم، نمی دانم، یا نیستم!" استفاده نکنید. همانطور که از انتخاب های شگفت انگیز من برای آموزش زبان مثبت و آگاهانه به فرزندان خود استفاده می کنید، آنها مسئولیت پذیر، آرام، با اعتماد به نفس، بخشنده، سخاوتمند و .. می شوند و چیزهای بیشتری را انتخاب می کنند!

پسران و دختران فورا به سمت تصاویر زیبا و قافیه های سرگرم کننده جذب می شوند که آنها را قادر می سازد تا مسئول شادی خود باشند. والدین و معلمان این پیام عاطفی-اجتماعی را دوست دارند که عظمت با تصمیم گیری برای انجام اقدامات مثبت به سمت یک هدف به دست می آید. این اقدامات باعث ایجاد احساس شادی در درون می شود و به ایجاد عادات سالم مادام العمر کمک می کند.

یک کتاب عالی برای افزودن به کتابخانه هر کودک و مجموعه معلمان ابتدایی است!

کتاب انتخاب های شگفت انگیز من

بکی کامینگز
بکی کامینگز نویسنده ، معلم و مادر سه فرزند است. او بچه ها را دوست دارد و حقیقتش را می گوید. بکی برکت دارد که این اشتیاق را با نوشتن کتاب های کودکان ترکیب کند که پیام های عشق، امید، ایمان، سلامتی و شادی را منتشر می کند. وقتی او نمی نویسد، ممکن است او را در حال رقصیدن سالسا، خوردن بوریتوی گیاهی در محل مورد علاقه مکزیکی اش یا سفر به مکانهای جدید پیدا کنید!