کتاب تاریخ تشنه غدیر

Ghadir
(ویژه نوجوان)
کد کتاب : 54664
شابک : 978--9649730448
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 56
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب تاریخ تشنه غدیر اثر رضا فرهادیان

تصویری از واقعه زنده و حقیقتی گویا بر گونه تاریخ،همانند رعد و برقی در زمان،آن چنان درخشیدن گرفت که در خاطره ها ماند و با وجود فراوانی راویان و ثبت حادثه،کسی را توان و یارای انکار آن نیست.بر هر مسلمانی لازم است در عمر خویش،دست کم با یاران پیامبر اکرم هم سفر شود و این مسیر تاریخی را با پستی و بلندی هایش بپیماید و با اسرار نهفته در آن،از نزدیک آشنا و با پیروان واقعی آن حضرت هم گام،هم کلام و هم پیمان شود.
در کتاب تاریخ تشنه غدیر سعی شده سیر واقعه به ترتیب و مستند،با زبانی ساده و گویا ارایه شود تا هر مخاطب منصفی را به راحتی در فضای معنوی حادثه قرار دهد و از نزدیک بوی خوش حقیقت آن واقعه را که تا ابد زمان را عطرآگین است،استشمام کند.

کتاب تاریخ تشنه غدیر

رضا فرهادیان
حجت الاسلام والمسلمین رضا فرهادیان در سال 1327 در جوار آرامگاه حکیم و فیلسوف بزرگ شرق شیخ الرئیس ابوعلی سینا در شهر همدان چشم به جهان گشود و پا به عرصه هستی نهاد. تحصیلات را در زادگاهش آغاز نمود و دوران تحصیل دبیرستان را ادامه داد سپس در دانشگاه علم و صنعت قبول گردید و در دانشسرای عالی تهران تحصیل کرده و هم زمان دروس مقدماتی حوزوی را در شهر همدان نزد اساتیدی چون آیت الله شیخ محمد بهاری و آیت الله حاج سیدرضا فاضلیان فرا گرفت. سپس راهی قم شد و دروس سطح را نزد اساتید برجسته ای در مدرسه کرمانیها ...