کتاب کلیدهای رفتار با کودک سه ساله

Keys to Parenting Your Three Year Old
کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان
کد کتاب : 54754
مترجم :
شابک : 978-9646181656
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 228
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 19
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب کلیدهای رفتار با کودک سه ساله اثر سوزان ای گاتلیب

شما تقریبا 936 هفته از زمان تولد فرزندتان تا فارغ التحصیلی از دبیرستان فرصت دارید. به سرعت می گذرد و بچه ها خیلی سریع تغییر می کنند و رشد می کنند. انگار که درست زمانی که شما شروع به کشف آنها می کنید تغییر می کنند. همه اینها باعث می شود که مسئولیت شکل دادن به ایمان و شخصیت کودک احساس شود.
تربیت فرزند سه ساله راهنمای مختصری است که به طور کلی آنچه را که باید در مورد کودکان سه ساله بدانید ساده می کند و راه های تعاملی برای کشف بیشتر در مورد فرزند خود ارائه می دهد تا به شما کمک کند از این مرحله بهترین استفاده را ببرید.
کشف کردن ...
چه چیزی در مورد فرزند شما در 52 هفته آینده تغییر می کند،
6 چیزی که کودک سه ساله شما بیشتر به آن نیاز دارد،
و 4 مکالمه در این مرحله.
درباره راهنماهای فاز
این کتاب بخشی از مجموعه کتاب هایی است که به ویژه برای افراد پرمشغله طراحی شده است. این راهنماها بیشتر از یک "ژورنال" هستند اما کمتر از یک "راهنما" مفصل هستند. از این کتاب برای نگاه کردن به راه‌های کلیدی رشد فرزندتان در سال جاری استفاده کنید: از نظر جسمی، ذهنی، اجتماعی، عاطفی و معنوی. افکار و مشاهدات را یادداشت کنید تا به شما کمک کند از این مرحله بهترین استفاده را ببرید.
برای اطلاعات بیشتر، سایر کتاب‌های این مجموعه را بررسی کنید: آن را از دست ندهید، یک جلد مختصر که به شما کمک می‌کند هر هفته به اندازه‌ی اهمیت آن به پدر و مادر بپردازید، و نگاهی عمیق به هر مرحله بیندازید.

کتاب کلیدهای رفتار با کودک سه ساله

نکوداشت های کتاب کلیدهای رفتار با کودک سه ساله
For those of us who love to plan ahead, this guide will help you anticipate wha's to come so you can be poised and ready to embrace the moments you want to enjoy.
برای کسانی که دوست دارند از قبل برنامه ریزی کنند، این راهنما به شما کمک می کند تا اتفاقات آینده را پیش بینی کنید تا بتوانید آماده و آماده پذیرایی از لحظاتی باشید که می خواهید از آن لذت ببرید.
Tina Naidoo

The result is a resource that guides us through the different seasons of raising children and provides a roadmap to parenting in such a way that we finish up with very few regrets.
این کتاب است که ما را در فصول مختلف تربیت فرزندان راهنمایی می کند و نقشه راه والدین را به گونه ای ارائه می کند که با پشیمانی بسیار کمی کار را تمام کنیم.
Sandra Stanley

قسمت هایی از کتاب کلیدهای رفتار با کودک سه ساله (لذت متن)