کتاب 50 روش ساده برای علاقه مند کردن فرزند به تاریخ و جغرافیا

Arco 50 Simple Things You Can Do to Raise a Child Who Loves History and Geography
کد کتاب : 54793
مترجم :
شابک : 978-9646181427
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب 50 روش ساده برای علاقه مند کردن فرزند به تاریخ و جغرافیا اثر آن استریبلینگ

این کتاب با معرفی پنجاه فعالیت ساده به والدین کمک می کند تا با بهره گیری از امکانات و فرصت های موجود، شرایطی لذت بخش برای علاقه مند کردن کودک خود به تاریخ و جغرافی به وجود آورند. به طور مثال کمک به کودک برای رسم نقشه اتاق خودش و یا استفاده از نقشه جغرافیایی و دنبال کردن مسیرها در طول مسافرت به فرزندتان کمک می کند تا درک خوبی از مکان به دست آورد و زمینه را برای علاقه مند ساختن او به جغرافی آماده سازد.
دقت در تفاوت مدارس در گذشته و حال، ترانه ها و اسباب بازی های قدیمی و امروزی و حتی آشپزخانه شما و از آن جالب تر تجزیه و تحلیل زباله نیز می تواند فرصتی برای ایجاد علاقه به تاریخ باشد که نحوه انجام فعالیت های مربوط به آن در بخشی از این کتاب معرفی شده است.
فصلی تحت عنوان «نبارهاب من» معرف مسائلی ساده است که در عین سادگی در رشد تیزبینی و دقت کودک شما موثر است و باعث می شود که او بی تفاوت از کنار مسائل نگذرد و به تغییراتی توجه کند که گذشت زمان در زندگی بشر ایجاد کرده است.
آیا گمان می کنید کودک شما آنقدر بزرگ نشده است که بتواند به تاریخ هنر توجه کند یا بتواند آغاز راه حل مسائل امروزی را در گذشته جستجو کند؟ چگونه مشاهده عکس های اجداد و بستگان و می تواند توجه او را به محور زمان متوجه سازد؟ چگونه دیدار از موزه و آشنایی با سکه های قدیمی می تواند طریقی برای ایجاد علاقه به تاریخ شود؟ فعالیت های کتاب حاضر با توجه به این موارد طرح ریزی شده اند.
ویژگی برجسته فعالیت های این کتاب، جنبه خلاقیت و لذت بخش بودن آنهاست و خواننده بعد از مطالعه کتاب متوجه خواهد شد که دید احتمالا ساده وی نسبت به امور پیش پا افتاده، کمی تغییر کرده است. حال او می داند که از هر موقعیتی، هرچند ساده، می توان بهره زیادی گرفت و نیز می توان این نحوه برخورد را به کودک انتقال داد.

کتاب 50 روش ساده برای علاقه مند کردن فرزند به تاریخ و جغرافیا

آن استریبلینگ
آن استریبلینگ موسس و مدیر Stribling-Uss Associates است. این موسسه خدمات مشاوره، نوشتن و ویرایش را برای ناشرانی که مایل به ارائه محتوای قوی و استراتژی های یادگیری زبان انگلیسی به مدارس ایالات متحده و بین المللی هستند، ارائه می دهد. آن یک ویرایشگر و ناشر مجرب است.
دسته بندی های کتاب 50 روش ساده برای علاقه مند کردن فرزند به تاریخ و جغرافیا