کتاب روزنه هایی از عالم غیب

Rozane-haie Az Alam-e Gheyb
کد کتاب : 54874
شابک : 978-9648484182
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 448
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 19
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب روزنه هایی از عالم غیب اثر محسن خرازی

کتاب "روزنه هایی از عالم غیب" به اشتراک گذاری داستان‌های واقعی و کرامات ائمهٔ اطهار علیهم‌السلام، عالمان متدین و روحانیون متعهد به اهل‌بیت می‌پردازد. این مجموعه داستانی مهم و الهام‌بخش است که می‌تواند به تقویت اعتقادات و افزایش امید مخاطبان خود در توسل به ائمه و معصومین اثرگذار باشد. در طی مطالعه این کتاب، شاهد داستان‌های واقعی از افراد صادق خواهید بود، داستان‌هایی که نویسنده آن‌ها را با دقت و وفاداری به تجارب شنیده‌شده‌اش روایت کرده است. موضوع اصلی این داستان‌ها کرامات و مسائل مهمی است که نویسنده از منابع معتبر و از شاهدان گواه به دست آورده و به خوبی گردآوری کرده است.

در این کتاب، داستان‌هایی از اشخاصی که خود معتقد به علم و فضیلت بوده و یا با علمای اهل‌بیت دوستی نزدیک داشته‌اند را خواهید خواند. برخی از این داستان‌ها شامل مشاهده‌ها و لحظات خاصی هستند، مانند دیدارها با امام زمان علیه‌السلام، حضور او در مکان‌های مختلف نظیر مسجد جمکران یا مشارکت در مراسم دعای ندبه و حج، واقعات مهمی نظیر عنایت خاص امام زمان نسبت به حفظ مردم ایران، و حتی اتفاقاتی مانند تازه‌ماندن بدن شیخ طوسی پس از مرگ و اطلاع‌رسانی حضرت زهرا از خروج روس‌ها. این موارد تنها چند نمونه از موضوعاتی هستند که در داستان‌های این کتاب مطرح شده‌اند.

کتاب روزنه هایی از عالم غیب

محسن خرازی
سید محسن خرازی (زادهٔ ۱۳۱۶ در تهران) عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است. وی نماینده سابق مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری بود.در ۱۳۱۶ در تهران در خانواده‌ای مذهبی زاده شد. پدرش سید مهدی خرازی از تجار و رجال نام‌دار و معتمد تهران بود. تحصیلات دورهٔ ابتدایی را در تهران گذراند.پس از گذراندن تحصیلات دورهٔ ابتدایی در تهران به حوزه علمیه تهران رفت و دروس مقدمات را فرا گرفت.سپس به حوزه علمیه قم مراجعه کرد و به یادگیری دروس سطح در زمینه‌های فقه و اصول، فلسفه و کلام پرداخت. سپس در سال ۱۳...
قسمت هایی از کتاب روزنه هایی از عالم غیب (لذت متن)
یکی از موثّقین فرمود: ده ساله بودم که روس ها به مشهد هجوم آوردند. پدرم از این موضوع بسیار ناراحت بود و آن را با فقیه بزرگوار و باتقوا، مرحوم آقای سیّد علی سیستانی در میان گذاشت. ایشان فرمودند: نگران نباش، زیرا صبح امروز در حال سجده حضرت زهرا علیه السلام را مشاهده کردم که به من فرمودند: روس ها تا سه روز دیگر از مشهد خارج می شوند؛ و همین طور هم شد.