کتاب بهداشت کودک

Child Health
کلیدهای تربیت کودکان و نوجوانان
کد کتاب : 54960
مترجم :

شابک : 978-9642785414
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب بهداشت کودک اثر میریام استوپارد

زمانی که کودک شما بیمار است، باید بدانید چه کار باید انجام دهید. آیا خودتان می‌توانید او را بدون خطر در خانه درمان کنید؟ یا از آنچه دقیقآ در مورد کودک روی داده، مطمئن نیستید و برای تعیین علت بیماری به پزشک نیاز دارید؟
در این کتاب، بیش از ۸۰ ناراحتی و بیماری دوران کودکی بر اساس دستگاه‌های بدن، در فصل‌های جداگانه، جای داده شده‌اند؛ برای مثال شما می‌توانید برونشیت را در فصل دستگاه تنفسی پیدا کنید و خون‌دماغ و گل‌مژه را در فصل چشم، گوش، بینی، حلق و دهان بیابید. همه اطلاعات این کتاب با واژه‌های ساده‌ای بیان شده‌اند که درک آنها آسان است. والدین به گونه‌ای منطقی و روشن و قدم به قدم به سوی مسیرهای عملی احتمالی سوق داده می‌شوند.
این کتاب جنبه‌های مفید زیادی دارد؛ برای مثال با شناخت علائم بیماری‌ها به بعضی از افراد کمک می‌کند و به بعضی دیگر نکات کاربردی مراقبت از یک کودک مریض را ارائه می‌کند.

کتاب بهداشت کودک

میریام استوپارد
میریام ، لیدی هاگ (متولد 12 مه 1937)، که به اسم ازدواج سابقش میریام استوپارد مشهور است، یک پزشک، نویسنده، مجری تلویزیونی و مشاور نویس انگلیسیاست.میریام استرن در نیوکاسل تین متولد شد.پدرش سیدنی پرستار بود و مادرش جنی برای خدمات شام مدرسه نیوکاسل کار می کرد.خواهرش موریل هازل استرن ، فعال عدالت اجتماعی است. خانواده وی یهودی ارتدوکس بودند. پدرش یهودی به دنیا آمد و مادرش به یهودیت گروید.استوپارد پس از کسب مدرک پزشک، در نیوکاسل رویال ویکتوریا انفرادی مشغول به کار شد و به عنوان عضو ارشد در بریستول س...
قسمت هایی از کتاب بهداشت کودک (لذت متن)
گروهی از والدین هستند که در مراقبت از کودک بیمار خود، تجربه های ناخوشایندی دارند و این تجربه ها برای گروهی از آنان به همراه آشفتگی های ذهنی و تنش هـای روحی است. اما با این وجـود، هریک از ما زمانی مجبـور خواهیـم شد که مراقبت از کودک بیمار خود را تجربه کنیم. راز رسیدن به موفقیت در این امر، کسب آگاهیهای لازم و درک کامل و جامعی است از آنچه باید انجام دهیم و اینکه بدانیم چه وقت باید از افراد متخصص کمک بگیریم. در این کتاب، پیرامون موضوعات مختلفی بحث شده است و اطلاعات اساسی مبسوطی به مخاطبان ارائه شده است تا هنگام مراقبت از کودک بیمار خود و مواجهه با هر مانعی، به آنها یاری رساند. نگهداری و مراقبت از یک کودک بیمار، همواره برای والدین نگرانی هایی به همراه دارد. گاهی والدین در ضرورت اینکه پزشک را در جریان بیماری فرزند خود قرار دهند یا خیر، دچار تردید می شوند، که البته در بعضی از موارد، قرار گرفتن در چنین شرایطی برای آنان بسیار پرتنش می باشد. گاهی نیز والدین به سادگی متوجه می شوند که کودکشان در آستانه ابتلا به بیماری قرار گرفته است. برای مثال هنگامی که کودک شادابی گذشته اش را از دست می دهد، یا کم غذا می شود و یا وابستگی اش به مادر افزایش می یابد، احتمال دارد که در شرف ابتلا به بیماری قرار گرفته باشد.