کتاب تیلور تندر

The Taylor TurboChaser
(تی تند 1)
کد کتاب : 55108
مترجم :
شابک : 978-6222740788
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تیلور تندر اثر دیوید بدیل

( ایمی ) دختری یازده‌ساله‌ست که در انگلستان زندگی می‌کند. او طی حادثه‌ای پاهایش فلج شده‌اند و مجبور است با ویلچر حرکت کند. پدر و مادر ایمی بعد از حادثه‌ای که برای او رخ داده از هم جدا شده‌اند و پدرش در اسکاتلند زندگی می‌کند و طراح ماشین‌های مسابقه‌ای‌ست. ایمی هم از بچگی عاشق ماشین‌های رالی و مسابقه‌ای بوده و همچنین دیوانه‌ی رانندگی است و روی ویلچر بودنش هم کاری نکرده که دست از این آرزو بردارد.
پس از تلاش و اصرار زیاد، پدر و مادرش ویلچر جدیدی می‌خرند اما این ویلچر هم نمی‌تواند خیلی سریع برود. ایمی که تصمیم گرفته با کمک دوستش ( راهول ) ویلچرش را به یک ماشین تبدیل کند و به آرزوی همیشگی‌اش برسد و...

کتاب تیلور تندر

دیوید بدیل
دیوید لیونل بدیل(David Baddiel) (متولد ۲۸ می۱۹۶۴) کمدین و رمان نویس برتانیایی است. وی در شهر نیویورک زاده شد و وقتی که چهار ساله بود خانواده‌اش به بریتانیا مهاجرت کردند. پدرش کولین برایان بدیل(زادهٔ ولز) شیمیدان بود. مادرش سارا یک پناهنده بود که از رژیم آلمان نازی فرار کرده بود. وی زمانی که فرزندش دیوید پنج ماهه بود، در سال ۱۹۳۹ همراه با شوهرش به بریتانیا فرار کرده بود. پدر و مادر دیوید هر دو یهودی بودند. دیوید در شمال لندن بزرگ شد. وی دارای مدرکپی اچ دی زبان انگلیسی است.