کتاب زندگی آرام در دنیای پر هیاهو

The Introvert's Way
کد کتاب : 55129
مترجم : غزال شرفشاهی مبرا
شابک : 978-6226683883
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 170
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب زندگی آرام در دنیای پر هیاهو اثر سوفیا دمبلینگ

شاید درونگرایان در طی سال‌هایی که زندگی کرده‌‌اند گاهی از خود پرسیده‌اند که نکند تا حدی بی‌عاطفه و افاده‌ای باشند؟ چرا خیلی میل به گردش و مهمانی رفتن ندارند و اگر هم جایی بروند مایل به ترک آنجا هستند؟ چرا راجع به این‌که با چه کسی زمان بگذارنند اینقدر سخت‌گیرند؟ چرا اینقدر تنها بودن را دوست دارند؟ آیا افراد درونگرا خجالتی، بدجنس، قضاوت‌گر، مردم‌گریز و سرسخت هستند؟ آیا از لحاظ اجتماعی سردرگم‌اند؟ مشکل آن‌ها چیست و چطور می‌توانند تغییر کنند تا به شخصی تحسین‌آمیز و خوش مشرب تبدیل شوند؟
باید بدانید که درون‌گراها هیچ مشکلی ندارند و خیلی هم سالم هستند. سوفیا دمبلینگ (Sophia Dembling) نویسنده‌ی کتاب زندگی آرام در دنیای پر هیاهو (The introvert's way: living a quiet life in a noisy world) اظهار دارد که خودش هم یک درونگراست و با مشکلات زیادی در زندگی روبه‌رو شده است.

کتاب زندگی آرام در دنیای پر هیاهو

سوفیا دمبلینگ
سوفیا دمبلینگ نویسنده کتاب راه درون گرا است و در میان سایرین، وبلاگ نویس پرکار در Psychology Today (The Introvert's Corner) و PsychCentral.com (Real World Research) است. او دو مدال طلای لاول توماس را برای سفرنامه خود به دست آورده است. او در دالاس، تگزاس زندگی می کند.
دسته بندی های کتاب زندگی آرام در دنیای پر هیاهو