کتاب تصویرسازی ذهنی

Guided Imagery for Self-Healing
کد کتاب : 55258
مترجم :
شابک : 978-9646235632
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب تصویرسازی ذهنی اثر مارتین راسمن

کتاب تصویرسازی ذهنی برای اولین بار در سال 2000 منتشر شد. دکتر راس‌من نویسنده و پژوهشگر، در این اثر ارتباط ذهن، قدرت تصویرسازی و تاثیر آن بر سلامتی انسان‌ها را مورد کنکاش قرار داده است. کتاب پیش رو در 15 فصل کوتاه قدرت تصویرسازی ذهنی و عملکرد و تاثیرگذاری آن را ارائه می‌دهد. دکتر مارتین راسمن با زبانی شیوا و دلنشین از روش‌های خودالتیام بخشی می‌گوید و قدرت آن را بر سلامتی جسمانی، عاطفی و معنوی بیان می‌کند.
استفاده از روش‌های خود التیام بخشی به معنای کنار گذاشتن مراقبت‌های پزشکی نیست. بلکه برای استفاده از این روش‌ها باید از سلامت جسمانی خود آگاه بود. این روش‌ها حاصل بیش از سه دهه تجربه و پژوهش دکتر راسمن در ارتباط با بیماران خود بوده است که اغلب از عارضه‌های جسمانی و عاطفی رنج می‌برده‌اند. آنها علی رغم وجود بیماری توانسته‌اند روح خود را التیام ببخشند و زندگی شادی را تجربه کنند.
دکتر راس‌من در سرتاسر دنیا به سبب روش‌های موثرش برای تصویرسازی ذهنی به منظور التیام بخشیدن به خود و دیگران شهرت دارد. او در پنج سال گذشته در یک مرکز درمانی در کالیفرنیا فعالیت کرده است. کسانی که در جلسات درس و سخنرانی او شرکت داشته‌اند معتقدند که گفته‌های او می‌تواند تجربه زندگی را تغییر دهد.

کتاب تصویرسازی ذهنی

مارتین راسمن
دکتر مارتین روسمن، پیشگام در زمینه پزشکی جایگزین است. او یکی از بنیانگذاران و رئیس آکادمی تصاویر هدایت شده، در دانشکده پزشکی دانشگاه کالیفرنیا در سان فرانسیسکو و در هیئت مشاوره مرکز پزشکی یکپارچه اندرو وایل است.