کتاب شوق یاد گرفتن

Eager To Learn
(چگونه کودکان عاشق یاد گرفتن می شوند)
کد کتاب : 55331
مترجم :
شابک : 978-6001302633
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1990
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب شوق یاد گرفتن اثر ریموند جی ولادفسکی

کتاب حاضر در تلاش برای کمک به معلمان و والدین است تا راه های موثر و عملی را برای کمک به کودکان پیدا کنند به طوری که بتوانند انگیزه و اشتیاق به یاد گرفتن را در آنان زنده کنند. محتوای این کتاب، زنجیره ای از اندیشه ها و روش هایی است که نشان می دهد که چگونه می توانیم به کودکان کمک کنیم تا یادگیری مدرسه ای را دوست داشته باشند، با اشتیاق تکالیف درسی را انجام دهند، برای یادگیری ارزش قائل شوند و از آن لذت ببرند.
این کتاب، تا حد امکان راه هایی را پیشنهاد می کند تا با استفاده از آن ها انگیزه ذاتی و فطری آنان برای یادگرفتن را دامن بزند؛ به این معنا که یادگیری برای کودکان به خودی خود فعالیتی لذت بخش باشد.
این کتاب، راه هایی را پیشنهاد می کند که با به کارگیری آن ها یادگیری در همه ابعاد و شرایطش از کار در کلاس درس گرفته تا انجام تکالیف در خانه، مطالعه و حتی امتحان برای کودکان لذت بخش و خوشایند باشد. این کتاب، در نوع خودش نخستین کتابی است که هم برای والدین و هم برای معلمان نوشته شده است و...

کتاب شوق یاد گرفتن

ریموند جی ولادفسکی
ریموند جی ولادفسکی (RAYMOND J. WLODKOWSKI) متولد سال 1943، استاد سابق روانشناسی تربیتی است که بیش از بیست سال در دانشگاهها تدریس کرده و متخصص در ایجاد انگیزه، تنوع و پیشرفت حرفه ای است.