کتاب استراتژی های معاملاتی با بیشترین احتمال موفقیت

High Probability Trading Strategies
کد کتاب : 55547
مترجم :
شابک : 978-6001860485
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب استراتژی های معاملاتی با بیشترین احتمال موفقیت اثر رابرت سی ماینر

معامله در بازارهای امروزی - از جمله سهام، معاملات آتی یا فارکس - می تواند یک تلاش چالش برانگیز و دشوار باشد. اما اگر برای یادگیری یک برنامه معاملاتی کامل از ورود تا خروج آماده باشید، می‌توانید در این زمینه به موفقیت مداوم دست یابید.
رابرت ماینر، نویسنده و مربی معروف تجارت، در استراتژی‌های معاملاتی با احتمال زیاد، به طرز ماهرانه‌ای تمام جنبه‌های یک برنامه معاملاتی عملی - از ورود تا خروج - را که در طول بیست و چند سال حرفه برجسته خود توسعه داده است، ترسیم می‌کند. نتیجه یک رویکرد کامل برای معامله است که به شما امکان می دهد با اطمینان در بازارها و بازه های زمانی مختلف معامله کنید.
با این کتاب به عنوان راهنمای خود، به سرعت یاد خواهید گرفت که چگونه فرصت‌های معاملاتی با احتمال بالا را تشخیص دهید، قیمت‌های ورودی دقیق را مشخص کنید و قیمت‌ها را متوقف کنید، و یک معامله را تا زمانی که کاملا بسته شود مدیریت کنید. متوجه خواهید شد که چگونه چهار عامل کلیدی دوگانه-فریم-تحرک، الگو، قیمت و زمان می توانند شما را در مسیر سود معاملات راهنمایی کنند. همانطور که با استراتژی ها و تکنیک های اثبات شده آموزش داده شده در استراتژی های معاملاتی با احتمال بالا آشنا می شوید، همچنین نوع اطلاعات بازاری را که می توانید برای اتخاذ تصمیمات تجاری خاص استفاده کنید و نحوه اجرای آن تصمیمات از ابتدا تا انتها را درک خواهید کرد.
ماینر به صورت عملی و گام به گام آموزش می دهد تا زمانی که یک طرح معاملاتی کامل ایجاد شود. در حالی که ایده هایی که در اینجا یافت می شوند برای موفقیت تجارت ضروری هستند، بهترین راه برای یادگیری مثال زدن است. به همین دلیل است که ماینر یک فصل کامل - به نام «معامله‌کنندگان واقعی، زمان واقعی» - را به تجارت نمونه‌هایی که توسط دانشجویان گذشته‌اش ارسال شده است اختصاص داده است. در آن، خواهید دید که چگونه آنها استراتژی های آموزش داده شده در سراسر کتاب را در بازارهای سراسر جهان اعمال می کنند.

کتاب استراتژی های معاملاتی با بیشترین احتمال موفقیت

رابرت سی ماینر
رابرت ماینر (متولد: 20 اکتبر 1970) استاد فلسفه در دانشگاه بیلور، تگزاس است. او نویسنده کتاب حقیقت در ساخت: دانش خلاق در الهیات و فلسفه است (روتلج ، 2004).
دسته بندی های کتاب استراتژی های معاملاتی با بیشترین احتمال موفقیت