کتاب جعبه ابزاری برای فیلم ساز

The Power Filmmaking Kit
چگونه با بودجه اندک فیلمی حرفه ای بسازیم؟
کد کتاب : 55682
مترجم :
شابک : 978-9642739400
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 453
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب جعبه ابزاری برای فیلم ساز اثر جیسن جی توماریک

کتاب حاضر مجموعه‌ای از تجارب عملی، نکات و ترفندهایی است که نویسنده طی سالیان زیاد آموخته است. وی در این کتاب می‌نویسد؛ وقتی این مطالب را می‌نوشتم، به چیزهایی فکر کردم که دلم می‌خواست ۱۰ سال پیش، زمانی که تازه پا به این صنعت گذاشتم، از آن‌ها مطلع می‌شدم. نیاز داشتم کسی که عملا فیلمی موفق را با بودجه‌ی اندک ساخته تجربیات خود را در اختیار من بگذارد. با در اختیار داشتن منابع، اطلاعات و رهنمودهای درست، می‌توان فیلمی عالی را با بودجه‌ی اندک ساخت. فقط باید بدانید که از کجا باید آغاز کنید. خلاق، پی‌گیر و بلندپرواز باشید. بزرگ بیاندیشید و رویاهایتان را وارد زندگی‌تان کنید و با آن‌ها همراه شوید.
این کتاب شامل ۵ درس با عناوین «سیر تکوین»، «پیش تولید»، «تولید»، «پس از تولید» و توزیع است.کتاب «جعبه ابزاری برای فیلم‌ساز» ۲۳ فصل دارد که این ۲۳ فصل در زیر مجموعه ۵ درس مذکور طبقه‌بندی شده است.

کتاب جعبه ابزاری برای فیلم ساز

جیسن جی توماریک
جیسون جی توماریک، فیلمساز برنده چهارده جایزه امی، تلی و CINE، شروع به تولید یک فیلم مستقل فوق العاده کم هزینه در اوهایو کرد که برای توزیع انتخاب شد. او اکنون کارگردان و فیلمبردار مستقر در لس آنجلس است که چهار فیلم، ده ها تبلیغات تلویزیونی ملی و مستندهای متعدد را در بیش از 20 کشور جهان فیلمبرداری کرده است. او در مدارس فیلم پیشرو مانند UCLA و آکادمی فیلم نیویورک تدریس کرده است و آموزش فیلمسازی چند رسانه ای با درجه بالا را در وب سایت FilmSkills.com ارائه می دهد.