کتاب انواع سس

Ashpaziye Khoshmazeh، Sos
آشپزی خوشمزه
کد کتاب : 55718
شابک : 978-6004513937
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب انواع سس اثر محبوبه حسینی

کتاب آشپزی خوشمزه - انواع سس نوشته‌ی سیده محبوبه حسینی و آدینه کبرایی، از طریق رسپی‌های کامل و کاربردی به شما طرز تهیه انواع سس مانند سس بشامل ساده، سس میگو، سس آوکادو، سس عسل ویژه سالاد و... را آموزش می‌دهد.
همانطور که می‌دانید مهم‌ترین نعمت انسان سلامتی است و ریشه‌‌ی بیشتر بیماری‌ها تغذیه نامناسب می‌باشد. بنابراین سیده محبوبه حسینی و آدینه کبرایی تصمیم گرفتند که سلسله کتاب‌هایی در راستای تغذیه بهتر و سالم‌تر بنویسند تا طی این سلسله بتوانند به سلامت بیشتر جامعه کمک کنند.
از آنجا که سس، نوعی طعم‌دهنده و چاشنی غذای اصلی است؛ بنابراین در این کتاب طرز تهیه بیشتر سس‌ها را یاد می‌گیرید و می‌توانید از آن‌ها به عنوان چاشنی غذای خود استفاده کنید.

کتاب انواع سس

قسمت هایی از کتاب انواع سس (لذت متن)
نخود را از قبل خیس کنید. بعد آن را در آبکش ریخته تا آب آن خارج شود سپس در قابلمه ای ریخته روی آن آب تازه بریزید و بگذارید تا کاملا بپزد. بعد از اینکه کاملا پخت آن را در خرد کن ریخته کاملا خرد کنید. سیر را پوست گرفته به آن اضافه کرده و با هم مخلوط کنید. سپس ارده یا کرم کنجد و یا روغن کنجد و روغن زیتون، نمک و فلفل را به آن اضافه کنید. آب لیموی تازه را نیز اضافه کرده، آن قدر هم بزنید تا مواد صاف و یک دستی بدست آید. این سس یکی از سس های معروف عربی است که بسیار طرفدار دارد و برای انواع ساندویچ استفاده می شود.