کتاب آشپزی خوشمزه، انواع پلو

Ashpaziye Khoshmazeh، Polo
کد کتاب : 55734
شابک : 978-6004513982
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب آشپزی خوشمزه، انواع پلو اثر محبوبه حسینی

کتاب آشپزی خوشمزه - انواع پلو نوشته‌ی سیده محبوبه حسینی، انواع برنج و ته دیگ‌های خوشمزه و غذاهای اصیل و سالم ایرانی را مرحله به مرحله به شما آموزش می‌دهد.
مهم‌ترین نعمت‌هایی که اغلب اوقات انسان از آن غافل می‌ماند؛ سلامتی و اوقات فراغت اوست که بارها به تجربه دیده یا شنیده‌اید افسوس افرادی را که یک یا هر دوی این نعمت‌ها را از دست داده‌اند. از آنجا که ریشه بیشتر بیماری‌ها از بد خوردن‌های ماست، سیده محبوبه حسینی تصمیم گرفت که سلسله کتاب‌هایی در راستای تغذیه بهتر و سالم‌تر بنویسد و طی این سلسله بتوانند به سلامت بیشتر جامعه کمک کند.
رسپی‌های که در این کتاب ارائه شده در عین سادگی بسیار خوشمزه هستند و شما می‌توانید از آن‌ها برای مهمانی‌های خود استفاده کنید.

کتاب آشپزی خوشمزه، انواع پلو

قسمت هایی از کتاب آشپزی خوشمزه، انواع پلو (لذت متن)
پلو بلغور مرغ و سبزیجات: ابتدا مرغ را خرد کرده و بشویید و آبکش کنید. پیاز را ریز خرد کنید و داخل قابلمه با کره و روغن مایع تفت بدید سپس مرغ را اضافه کنید و تفت بدید. سبزیجات خرد شده را اضافه کنید و به تفت دادن ادامه دهید. سپس ادویه ها و بلغور شسته شده را اضافه کنید و کمی تفت بدید سپس اگر آب مرغ دارید بریزید و اگر ندارید آب معمولی را با کنترل بریزید. مقدار آب به نوع بلغور بستگی دارد در قابلمه را بذارید کمی بعد کنترل کنید اگر پخته بود دم کنی بذارید. سپس با خیار ماست (cacık که با ماست، سیر، خیار، آب یخ و نمک درست می کنند) سرو کنید.