کتاب چرخه ی زاغ 1: پیشگویی گلنداور

The raven boys
کد کتاب : 55785
مترجم :
شابک : 978-6222041069
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 385
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب چرخه ی زاغ 1: پیشگویی گلنداور اثر مگی استیف واتر

در خانه‌ی پلاک 300 در خیابان فاکس‌وی در شهر هنریتا، پیشگویانی زندگی می‌کنند که آینده را به‌شکلی‌ مبهم می‌بینند؛ هرچند معلوم نیست کی، کجا و چگونه پیشگویی‌هایشان اتفاق می‌افتد. اما همه‌ی آن‌ها پیش‌بینی کرده‌اند که بلو سارجنت روزی عشق واقعی‌اش را خواهد کشت.

یک شب بلو بیرون کلیسایی، در دل تاریکی، برای اولین بار روح پسری را می‌بیند و کم‌کم کشش غیرقابل وصفی بین خود و او احساس می‌کند. خیلی زود زندگی بلو با زندگی پسر که در جست‌و‌جوی پادشاه افسانه‌ای گمشده است، گره می‌خورد. در میانه‌ی جست‌و‌جوها رازهایی برملا می‌شود که شهر کوچک هنریتا آمادگی پرده‌برداری از آن‌ها را ندارد.

کتاب چرخه ی زاغ 1: پیشگویی گلنداور

مگی استیف واتر
مارگارت استیفواتر (زاده 18 نوامبر 1981) نویسنده آمریکایی داستان جوانان بزرگسال است که عمدتاً به خاطر سری رمان های خیالی خود گرگ های رحمت و سقوط چرخه شناخته می شود. وی در حال حاضر در ویرجینیا زندگی می کند.استیف واتر اولین رمان خود را با نام "Lament" در سال 2008 منتشر کرد. پیش از انتشار Lament، وی حق فروش Ballad ، عاقبت Lament و Shiver را به فروش رساند، اولین کتاب در سه گانه "گرگ های رحمت" می افتد. شیور بیش از 40 هفته را در لیست پرفروش ترین نیویورک تایمز گذراند. بیش از 1.7 میلیون نسخه از مجموعه...