کتاب دختر امپراتوری

Daughter of the Empire
سه گانه امپراتوری - کتاب اول
کد کتاب : 55859
مترجم :
شابک : 978-6226651783
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 600
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1987
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب دختر امپراتوری اثر ریموند ای فیست


دختر امپراتوری یک رمان فانتزی سیاسی از نویسندگان آمریکایی ریموند ای فیست و جانی ورتز است. این کتاب که در سال 1987 منتشر شد، اولین کتاب از سه گانه امپراتوری است و با کتاب خدمتکار امپراتوری در سال 1990 دنبال شد. دختر امپراتوری، داستانی حماسی از ماجراجویی و دسیسه، فانتزی ای قوی نوشته ی دو تن از با استعدادترین نویسندگان در میدان امروز است.
سحر و جادو و قتل قلمرو کلوان را فرا می گیرد. جنگ سالاران خشمگین یک دشمنی خونین تلخ را برای به بردگی کشیدن امپراتوری تسورانوانی به راه می اندازند. در دادگاه های مجلل امپراتوری، قاتلان و استاد جاسوس، حیله گری و دسیسه های حیله گرانه را علیه وارث قانونی طرح می کنند. اکنون مارا، یک بانوی حاکم جوان ، فراخوانده می شود تا مردمش را در یک مبارزه ی قهرمانانه برای بقا رهبری کند. اما ابتدا باید ارتشی از جنگجویان شورشی را جمع آوری کند، با بیگانه چوجا پیمان ببندد و با پسر یک دشمن منفور ازدواج کند. تنها در این صورت است که مارا می تواند با خطرناک ترین دشمن خود روبرو شود - در سنگر تسخیر ناپذیر خودش.
در 17 سالگی، عهد بندگی مارا به الهه لاشیما با خبر کشته شدن پدر و برادرش در جنگ قطع می شود. اکنون بانوی حاکم آکوما، مارا متوجه می‌شود که نه تنها دشمنان دیرینه خانواده‌اش، مینوانابی قدرتمند، مسئول مرگ عزیزانش هستند، بلکه نیروهای نظامی او نیز در اثر خیانت مینوانابی از بین رفته‌اند و خانه آکوما در معرض نابودی کامل است. . یک سوء قصد فوری خنثی شده است. مارا اکنون به وفاداری و توصیه ی فرماندهان نظامی خود کیوکه و پاپوایو، پرستار سابقش ناکویا و هوش خود برای یافتن راه حل هایی که دشمنانش را از خود دور کند، تکیه می کند.

کتاب دختر امپراتوری

ریموند ای فیست
ریموند ای فیست نویسنده آمریکایی و فارغ التحصیل هنرهای ارتباطی در سال 1997 از دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو می باشد.