کتاب چگونه می توانید فکر دیگران را بخوانید

I Know What You're Thinking
استفاده از چهار کد ارتباطی برای خواندن فکر دیگران
کد کتاب : 55872
مترجم :
شابک : 978-9640009628
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 218
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چگونه می توانید فکر دیگران را بخوانید اثر لیلیان گلاس

آموزش خواندن افکار دیگران، یعنی بررسی آن ها و بیرون کشیدن اطلاعات مهم، کمکی ضروری برای هر کاری است که شما انجام می دهید. در کتاب چگونه می توانید فکر دیگران را بخوانید دکتر لیلین گلس (Lillian Glass) روان شناس، بهترین نویسنده و کارشناس ارتباطی به شما کمک می کند تا به یک سری از مهارت های مهم دست یابید، و بدین وسیله شما را تیزهوش تر، قدرتمندتر و موفق تر می کند. همان طورکه دکتر گلس درباره بسیاری از مراجعه کنندگان خود موفق بوده است، به شما نیز نشان می دهد که چگونه قدم به قدم به قدرت شناخت حقیقت در مورد افراد دست یابید، و از طریق آزمون های ساده و تمرینات راحت بیاموزید که قضاوتتان را نسبت به دیگران اصلاح کنید، و درحالی که به اعتمادبه نفس، صداقت و توانایی دست می یابید تصمیمات بهتری بگیرید.
با این راهنمایی مفرح و آسان می توانید با اعتمادبه نفس کامل به چشمان دیگران نگاه کنید و بگویید من می دانم تو چه فکر می کنی. دکتر لیلین گلس دارای دو مدرک دکتری در رشته های اختلالات ارتباطاتی و روان شناسی مشاوره است. او در بورلی هیلز (Boverly Hills) یک مطلب خصوصی دارد که در آنجا به بسیاری از هنرپیشه های مشهور هالیوود، مدیران تجاری، چهره های ورزشی و سیاستمداران کمک کرده است. او نویسنده بسیاری از کتاب های پرفروش و یکی از پرطرفدارترین روان شناسان و مفسران رادیو و تلویزیون امریکاست.

کتاب چگونه می توانید فکر دیگران را بخوانید

لیلیان گلاس
لیلیان گلاس، متخصص زبان بدن، مفسر رسانه، مشاور حقوقی و نویسنده ای آمریکایی است. گلس مدرک کارشناسی خود را در رشته ی علوم گفتاری و شنوایی از دانشگاه بردلی دریافت کرد و سپس به دانشگاه میشیگان رفت. او در دانشگاه میشیگان به پژوهش در مورد تفاوت های جنسیتی در نوع برقراری ارتباط علاقه مند شد. گلس در 24 سالگی، مدرک دکتری خود را از دانشگاه مینسوتا دریافت کرد.
دسته بندی های کتاب چگونه می توانید فکر دیگران را بخوانید