کتاب مزیت

The Advantage
(درباره سلامتی سازمانی)
کد کتاب : 56096
مترجم :

شابک : 978-6008237747
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مزیت اثر پاتریک لنچونی

شاید برای شما هم پیش آمده که تیم‌ یا سازمان‌تان درست کار نکند، بهره‌وری لازم را نداشته باشد، مدام با مشکلات متعدد در حوزه‌های مختلف مواجه باشد، کار تیمی بی‌معنا باشد، جلسات نتیجه‌ای به همراه نداشته باشد، و در یک کلام همیشه یک جایی باشد که بلنگد! این‌ها همه علائمی است که نشان می‌دهد تیم و سازمان شما بیمار است، و بیمار نیاز به مداوا و مراقبت دارد. چیزی که شما به آن نیاز دارید، نه استعداد است و نه سرمایه. «سلامت سازمانی» است.
سلامت سازمانی بستر لازم را برای پیاده‌سازی مطلوب راهبرد، امورمالی، بازاریابی، فناوری و هر اتفاق درون‌سازمانی دیگری فراهم می‌کند و به همین دلیل، یگانه عامل تعیین‌کننده‌ی موفقیت سازمان حساب می‌شود: بزرگ‌تر از استعداد، بزرگ‌تر از دانش، بزرگ‌تر از نوآوری. پاتریک لنچیونی شما را در این مسیر کمک می‌کند. مانند پزشکی که در کنار بیمار است تا سلامت خود را بازیابد و نسبت به آن اطمینان پیدا کند. به مشاوره‌ و راهنمایی او اعتماد کنید.

کتاب مزیت

پاتریک لنچونی
پاتریک لنچونی، زاده ی سال 1965، نویسنده ی آمریکایی کتاب های مدیریت و تجارت است. لنچونی رئیس شرکتی فعال در زمینه ی مشاوره ی مدیریت به نام The Table Group است. او به عنوان مشاور و سخنران، با مدیران و تیم های اجرایی بسیاری، از شرکت های بزرگ و ثروتمند گرفته تا دانشگاه ها و نهادهای غیرانتفاعی، کار کرده است.
قسمت هایی از کتاب مزیت (لذت متن)
صددرصد معتقدم که تفاوت بنیادین بین شرکت های موفق و شرکت های معمولی یا ناموفق کمترین ارتباط را با دانش یا میزان هوشمندی این شرکت ها دارد (البته اگر از آغاز ربطی به این مسائل داشته باشد)، تمام تفاوت ها را میزان سلامتی این شرکت ها رقم می زند.

یگانه راه اعتمادسازی واقعی در تیم ها این است که اعضای تیم شخصیت شان را به وضوح و با ذکر همه ی کاستی ها نشان دهند.

وقتی تیم های رهبری پیش از هرگونه اقدامی منتظر اتفاق نظر همه ی اعضا می مانند، همواره خیلی دیر تصمیم می گیرند و تصمیمات شان تا حدودی برای همه ناخوشایند است. چنین وضعیتی منجر به داشتن عملکرد معمولی و درماندگی می شود.