کتاب داستان های فکری و فلسفی برای کودکان و نوجوانان 2

Philosophical fiction 2
کد کتاب : 56180
مترجم :
شابک : 978-9788987758
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 109
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب داستان های فکری و فلسفی برای کودکان و نوجوانان 2 اثر مجموعه ی نویسندگان

«داستان‌های فکری و فلسفی برای کودکان و نوجوانان 2» شامل 3 داستان با نام‌های: «درس هنر، لکۀ نارنجی بزرگ، بیا هیچی انجام بدیم» است.
مجموعه داستان‌های فکری و فلسفی برای کودکان و نوجوانان که هر کدام از آن‌ها به نحو عمیقی.کودکان و نوجوانان را درگیر مفاهیمی بنیادین چون: «آزادی، مرگ، دوستی، تبعیض، هویت و…» می‌کند، پیشنهاد «بنیاد جهانی افلاطون» به‌عنوان.داستان‌های مناسب فلسفی برای کودکان و نوجوانان است.
راهنمای والدین و مربیان داستان‌های این کتاب و همین‌طور.دو کتاب دیگر این مجموعه، پیش از این در کتاب «پرسشگری و گفت‌وگو با کودکان و نوجوانان» که در نشر لگا منتشر شده، آورده شده است. والدین و مربیان عزیز در صورت تمایل می‌توانند برای بهره‌مندی از چگونگی.به‌کارگیری این داستان‌ها در گفت‌وگو با کودکان و نوجوانان به کتاب «پرسشگری و گفت‌وگو با کودکان و نوجوانان» مراجعه کنند.
این مجموعه‌ داستان‌ها در مجموعه‌ کتاب‌های «فلسفه‌ورزی با کودکان و نوجوانان» نشر لگا قرار می‌گیرد. دو کتاب «کودک فلسفی: پرورش توان فکری و فلسفی کودکان» و کتاب «پرسشگری و گفت‌وگو با کودکان و نوجوانان» مخصوص والدین، مربیان، مدیران و دانشجویان فلسفه از دیگر کتاب‌های این مجموعه هستند.

کتاب داستان های فکری و فلسفی برای کودکان و نوجوانان 2