کتاب نوید فرا رسیدن نیکی و خوبی

The herald of coming good
نخستین رویکرد به مردمیت امروز
کد کتاب : 56425
مترجم :
شابک : 978-6222462604‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 142
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب نوید فرا رسیدن نیکی و خوبی اثر جورج ایوانویچ گورجیف

کتاب "نوید فرا رسیدن نیکی و خوبی " اولین بار در سال 1933 منتشر شد، ظاهرا به عنوان مقدمه ای برای انتشار سه سری کتاب گورجیف با عنوان مشترک همه و همه چیز. این به سبک مبهم و دشوار داستان های بلزبوب به نوه اش نوشته شده است. به این ترتیب، این یک نشریه مرموز است. این وانمود می کند که یک وسیله بازاریابی برای جذب افراد به کار است، با جاهای خالی ثبت نام برای خوانندگان که می توانند در صورت تمایل به اشتراک در کتاب های سری اول، آنها را پر کنند. بعید است که خواننده معمولی آن را درک کند، اما خوانندگان جدی نوشته های گورجیف ممکن است مطالب آن را ارزشمند بدانند. این نسخه توسط رویا منجم "ترجمه" شده است و نشر "علم" وظیفه چاپ و تکثیر آنرا برعهده داشته است.
جورج ایوانویچ گورجیف فیلسوف، عارف، معلم معنوی و آهنگساز ارمنی تبار بود که در الکساندروپل، امپراتوری روسیه (اکنون گیومری، ارمنستان) به دنیا آمد. گورجیف تعلیم داد که اکثر انسان ها دارای آگاهی یکپارچه نیستند و بنابراین زندگی خود را در حالت خواب بیداری هیپنوتیزمی می گذرانند، اما این امکان وجود دارد که به وضعیت بالاتری از هوشیاری بیدار شده و به پتانسیل کامل انسانی دست یابند. گورجیف روشی را برای انجام این کار توصیف کرد و این رشته را «کار» (به معنای «کار بر روی خود») یا «سیستم» نامید.

کتاب نوید فرا رسیدن نیکی و خوبی

جورج ایوانویچ گورجیف
گورجیف در دوران زندگی خود بارها برای آموزش کار، کلاسهایی در سراسر بنیاد نهاد و بست. می گفت که آموزه ای را که از تجربه ها و سفرهای آغازین خود به باختر برده بیانگر حقیقتی است که در دین های باستانی و آموزه های خرد و فرزانگی یافته که به آگاهی از خود در زندگی روزمره مردمان و جایگاه مردمیت در عالم مربوط می شود
دسته بندی های کتاب نوید فرا رسیدن نیکی و خوبی