کتاب گربه های کپنهاگ

The Cats of Copenhagen
کد کتاب : 56439
مترجم :
شابک : 978-6222741716
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1936
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب گربه های کپنهاگ اثر جیمز جویس

انتشارات پرتقال در این مجموعه داستان‌هایی معروف از نویسند‌گان بزرگ جهان همچون برادران گریم، شارل پرو و هانس کریستین اندرسن را با تصویر و زبانی روان برای کودکان گردآوری و منتشر کرده است. غلامرضا امامی، مترجم توانا و پیشکسوت ایرانی کار انتخاب داستان‌ها و ترجمه این مجموعه را برعهده داشته است. او در انتخاب قصه‌های این مجموعه به گفته خودش کوشیده است آثاری را انتخاب کند که دربردارنده چهار عنصر شادی، بازی، لذت و آگاهی برای کودکان و نوجوانان باشند. هدف از انتشار این مجموعه آشنا کردن کودکان و نوجوانان با اندیشه‌های نویسندگان پرآوازه جهان است.
امامی امیدوار است این مجموعه سبب شود کودکان و نوجوانان با ادبیات و کتاب بیشتر انس بگیرند و به مطالعه دل ببندند و در جوانی آثار این نویسندگان بزرگ را بخوانند.
از ویژگی‌های مجموعه نویسنده های بزرگ، خواننده‌ های کوچک هم این است که برخی از داستان‌های آن برای اولین‌بار است که به فارسی ترجمه می‌شوند.
این جلد از مجموعه نویسنده های بزرگ، خواننده‌ های کوچک داستان گربه‌های کپنهاگ اثر جیمز جویس را بازگو کرده است.
در قالب این مجموعه به‌زودی کتاب‌های دیگری از نویسندگان نامی جهان منتشر خواهد شد.

کتاب گربه های کپنهاگ

جیمز جویس
جیمز آگوستین آلویسیوس جویس، زاده ی ۲ فوریه ۱۸۸۲ در دوبلین و درگذشته ی ۱۳ ژانویه ۱۹۴۱ در زوریخ، نویسنده ی ایرلندی است که گروهی رمان اولیس وی را بزرگ ترین رمان سده ی بیستم خوانده اند. این کتاب که سومین اثر جیمز جویس است در سال ۱۹۲۲ در پاریس منتشر شد. اولین اثرش دوبلینی ها مجموعه داستان های کوتاهی است درباره ی دوبلین و مردمش که برخی آن را داستانی بلند و با درون مایه ای یگانه تلقی می کنند. او همراه ویرجینیا وولف از اولین کسانی بودند که به شیوه ی جریان سیال ذهن می نوشتند. وی به ۱۳ زبان آشنایی داشت...