کتاب اختلالات اضطرابی

Anxiety Disorders
در کودکان و نوجوانان (کتابچه بالینی تشخیص و درمان)
کد کتاب : 56473
شابک : 978-6227600308
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 116
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب اختلالات اضطرابی اثر جواد محمودی قرائی

در دوران گذشته، اعتقاد عمومی این بود که کودکان و نوجوانان کمتر از اختلالات روان پزشکی رنج می‌برند، اما امروزه با پیشرفت دانش و تحقیقات، ما می‌دانیم که این اختلالات در این گروه سنی به طور رایجی اتفاق می‌افتد و تشخیص و درمان آن‌ها همراه با چالش‌های زیادی است.

مجموعه کتابچه‌های بالینی تشخیص و درمان اختلالات روان پزشکی کودک و نوجوان توسط انجمن روان پزشکی کودک و نوجوان ایران تألیف شده است. این مجموعه با بهره‌گیری از دانش و تخصص اساتید برجسته، اطلاعات جدید و روش‌های تشخیصی و درمانی را به دست روان‌پزشکان، متخصصان بیماری‌های کودکان و دیگر پزشکان متخصص ارائه می‌دهد. این اهداف کتابچه‌ها از جمله دسترسی آسان و کاربردی به آخرین یافته‌های علمی و اطلاعات در حوزه روان‌پزشکی کودک و نوجوان است و به پزشکان امکان می‌دهد گام به گام در تشخیص و درمان اختلالات روان پزشکی در این گروه سنی را بردارند.

کتاب اختلالات اضطرابی

جواد محمودی قرائی
دکتر جواد محمودی قرائی عضو هیئت علمی گروه روانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند. تخصص اصلی ایشان روانپزشکی و همچنین روانپزشکی کودکان و نوجوانان می باشد. از دیگر زمینه هایی که در آن فعالیت دارند، می توان به آموزش مهارت های زندگی به نوجوانان، تهیه دستورالعمل های سلامت روان نوجوانان وزارت بهداشت و فعالیت در برنامه های بهداشت روان و درمان ویژه نوجوانان اشاره کرد