کتاب واسطه گری در اقتصاد

The Middleman Economy
(نقش و اهمیت دلالان در خلق ارزش و منفعت)
کد کتاب : 56496
مترجم : حسن مهربانی یگانه
شابک : 978-6227241747
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب واسطه گری در اقتصاد اثر مارینا کراکوفسکی

«واسطه‌گری در اقتصاد» عنوان کتابی است نوشته‌ی مارینا کراکوفسکی. این کتاب در سال ۲۰۱۵ میلادی در امریکا به چاپ رسید. مارینا کراکوفسکی، مولف کتاب، رونامه‌نگار و نویسنده‌ی متبحری است که با تحقیقات میدانی و مصاحبه‌هایی که با افراد موثر و بانفوذ در اقتصاد امریکا انجام داده، به این نتیجه رسیده است که دلالان و واسطه‌های بازار نقش مفیدی در ایجاد ارزش و منفعت دارند.
نویسنده‌ی کتاب مدعی است که دلالان و واسطه‌ها نقش مفیدی در ایجاد ارزش و منفعت بازی می‌کنند. دلالی در امریکا در سال آخر قرن بیستم مسئول ۲۵ درصد تولید ناخالص داخلی بوده ولی در ۲۰۱۰ با تلاش واسطه‌ها به حدود ۳۴ درصد یا بیش از یک سوم اقتصاد امریکا با حدود ۲۰هزار میلیارد دلار تولید ناخالص داخلی رسید. گرچه گمان می‌رفت که اینترنت، حجم عملیات دلالی را کم کند، ولی بیش از پیش به گسترش آن کمک کرد.

کتاب واسطه گری در اقتصاد

مارینا کراکوفسکی
مارینا کراکوفسکی درباره ایده های علوم اجتماعی، به ویژه تحقیقات جدید در روانشناسی، جامعه شناسی و اقتصاد می نویسد. آثار او در Discover ، مجله نیویورک تایمز ، Scientific American و Scientific American Mind ، O ، مجله Oprah ، Psychology Today ، Slate ، مجله استنفورد ، واشنگتن پست ، Wired و سایر نشریات ظاهر شده است. او همچنین با کای-یوت چن ، اقتصاددان ، اسرار اسرار Moneylab: چگونه اقتصاد رفتاری می تواند تجارت شما را بهبود بخشد ، نویسنده است (نمونه کارها/پنگوئن ، 2010). مارینا فارغ التحصیل زبان انگ...