کتاب چه جالب چه مفرح

That Sounds Fun
(لذت بردن از مبتدی بودن، توانایی عاشق شدن و اینکه چرا به سرگرمی نیاز داریم)
کد کتاب : 56522
مترجم :
شابک : 978-6229830000
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب چه جالب چه مفرح اثر آنی اف داونز

تفریح؛ واژه‌ای کوچک با اثر بزرگ روی زندگی شما!
آنی اف دانز (Annie F. Downs) کتاب چه جالب، چه مفرح! (That Sounds Fun) را با هدف نشان دادن ارزش حقیقی تفریح کردن در سال 2021 تالیف کرده است و اعتقاد دارد که همه ما به چیزهایی مانند غذا، مسکن و امنیت برای بقا نیازمندیم؛ اما باید درنظر داشته باشیم که احتیاجات ما از سطح ابتدایی فراتر است و ما در زندگی نیازمند لذت و تفریح نیز هستیم. آن اف دانز نویسنده‌ی موفق و مجری و صاحب پادکست معروف به شخصه اهمیت فراوانی به تفریح می‌دهد.
ما همه می‌دانیم که تفریح به غنای زندگی‌مان منجر می‌شود؛ اما اولویت‌بندی برای داشتن تفریح برای ما کاری چالش‌برانگیز است. روزهای سخت، مشغله و احساسات آشفته‌ای که به زبان نمی‌توان آورد باعث می‌شوند نتوانیم تفریح را شناسایی کرده و آن را در زندگی خود بپذیریم.
آنی با قلم روان و روایتگر خود و همچنین بیان زلال احساساتش، از ما دعوت می‌کند تا برای فهمیدن آنچه برایمان جالب و مفرح است، زمان بگذاریم و در ادامه انجامش دهیم! او که پژوهش‌های زیادی در حوزه‌ی تفریح کرده است و تجربیات فراوانی در این زمینه دارد، به شما نشان می‌دهد که چگونه هر روز تفریح را بیابیم، تجربه کنیم و به زندگی‌مان برکت دهیم.

کتاب چه جالب چه مفرح

آنی اف داونز
آنی اف داونز (متولد: 1980) نویسنده و سخنران آمریکایی است که در نشویل، TN مستقر است. نوشتار مسیحی او، "خوبی های روزمره یک خدا واقعی و فعلی را برجسته می کند." او در رویدادها، کنفرانس ها و کلیساها سخنرانی می کند. نوشته های او شامل کتاب، وبلاگ، مقاله و سایر ارتباطات است.