کتاب صدای شفا بخش موسیقی

The Healing Sound Of Music
  • 25 % تخفیف
    36,000 | 27,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: ارسباران ارسباران
    نویسنده: کیت و ریچارد موکی
کد کتاب : 56528
مترجم :
شابک : 964-6389260‏‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1384
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب صدای شفا بخش موسیقی اثر کیت و ریچارد موکی

کتاب صدای شفا بخش موسیقی برای درک موسیقی نشان می دهد که چگونه ارتعاشات مثبت و منفی نه تنها بر انسان ها ، بلکه بر درختان ، حیوانات و حتی جهان تأثیر می گذارد. صدای شفابخش موسیقی ریشه های درمان موسیقی را به هزاران سال پیش باز می گرداند ، زمانی که مردم قدیم از موسیقی و آهنگ برای درمان بسیاری از بیماری ها استفاده می کردند. داستان کتاب مقدس داوود را در حال نواختن چنگ خود برای درمان خشم حسود پادشاه شائول به خاطر دارید؟ و آیا می دانستید که نمادهای باستانی چینی برای موسیقی و پزشکی عملا یکسان هستند؟
این چیز شگفت انگیز به نام موسیقی چیست؟ به نظر می رسد زندگی ما حول آن می چرخد. موسیقی موسیقی متن زندگی ماست ... در مراکز خرید ، در رادیو ، در اتومبیل های ما ، در عروسی های ما. حتی در مراسم تشییع جنازه ما پخش می شود. با آگاهی از انواع صدا ، از جمله موسیقی ، که در آگاهی ما نفوذ می کنند ، می توانیم یاد بگیریم که خود را سالم تر و شادتر کنیم.
صدای شفابخش موسیقی به شما نشان می دهد که چگونه با انواع تن و فرکانس هایی موسیقی که شما را سالم تر می کند احاطه شوید. شما خواهید آموخت که چگونه از موسیقی برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود و مبارزه با استرس ، فشار خون بالا ، سرطان ، سردرد ، درد مزمن و حتی تنهایی استفاده کنید.
شما خواهید آموخت که چگونه یک محیط آرامش بخش در خانه خود ایجاد کنید ، که قدرت خود را برای بهبود ، تغییر و یافتن آرامش واقعی درونی افزایش می دهد. از طریق تکنیک های ساده مبتنی بر آرامش ، تنفس و یادگیری گوش دادن ، می توانید مانند گذشته موسیقی را در زندگی به کار بگیرید. صدای شفابخش موسیقی به شما نسخه های موزیکال برای شفای بدنهای عاطفی و روحی می دهد.
کودکان مبتلا به ADHD و سایر مشکلات رفتاری ، بزرگسالان مبتلا به افسردگی ، سردرد ، فشار خون بالا ، آرتریت ، سرطان ، حتی اضطراب ، ... همه از اطلاعات و تمرینات باورنکردنی این کتاب بهره مند خواهند شد.

کتاب صدای شفا بخش موسیقی

دسته بندی های کتاب صدای شفا بخش موسیقی