کتاب سفری که پر ماجرا شد

A journey that was full of adventure
کد کتاب : 56539
شابک : 978-6008441830
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 168
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 56
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب سفری که پر ماجرا شد اثر بنفشه رسولیان

کتاب «سفری که پر ماجرا شد»، داستانی جذاب و شیرین را از چند کودک در زمان پیامبر(ص) روایت می‌کند که در آخرین سفر حج، همراه پیامبر و مردم مدینه، شاهد ماجراهای جذاب این سفر و واقعه غدیر خم هستند.
شخصیت‌های این کتاب، مخاطب را در طول داستان با خود همراه کرده و ضمن درگیرکردن او با ماجراهایی که در شهر مدینه و سفر حج برای آن‌ها اتفاق می‌افتد، آموزه‌های اخلاقی و دینی متعددی نظیر ادب، همدلی و همکاری، صبر و استقامت و همچنین محبت و ولایت اهل بیت(ع) را به‌صورت غیرمستقیم به آن‌ها ارائه می‌کنند.
موضوع: آشنایی کودکان با واقعۀ غدیر- آشنایی با فضیلت‌های امیرالمومنین- طنز- آشنایی آموزه‌های اخلاقی و دینی متعددی نظیر ادب، همدلی و همکاری، صبر و استقامت.

(برگرفته از متن ناشر)

کتاب سفری که پر ماجرا شد

بنفشه رسولیان
بنفشه رسولیان کارشناس ارشد ادبیات کودک ونوجوان از فعالان فرهنگی با۲۷سابقه تدریس در آموزش وپرورش ومدیر مسئول انتشارات حوض نقاشی می باشد و دارای ۲۵۰ عنوان تالیف ملی درحوزه کودک و نوجوان و 5عنوان بین المللی است.رسولیان عضو هیئت تالیف کتاب درسی دوره پیش دبستانی دوزبانه،عضو هیئت تالیف کتب درسی ادبیات عامیانه و عضو ثابت انجمن نویسندگان کودک ونوجوان کشور نیز است.
قسمت هایی از کتاب سفری که پر ماجرا شد (لذت متن)
از پدرم میپرسم :پدر این ها کی بودن؟کجا رفتن؟ پدرم دستم را میگیرد و میگوید:این ها خبررسان ها هستن.می رن به اون هایی که جلوتر رفتن ،خبر بدن که برگردن اینجا . با تعجب میگویم :چرا؟ برای چی برگردن عقب؟ مگه چی شده؟ پدر نگاهی به من می اندازد و میگوید پسرم حتما خبر مهمی شده ما هم نمیدونیم .باید صبر کنیم.