کتاب برند رهبری در سازمان

Leadership Brand
کد کتاب : 56628
مترجم :
شابک : 978-6005253412
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب برند رهبری در سازمان اثر دیوید اولریچ

برند رهبری در سازمان چیست؟
برند رهبری، هویت سازمان در ذهن مشتریان است که به خاطر رفتارهای مشتری‌مدار، برای کارکنان واقعی شده است. به عبارت دیگر، برند رهبری زمانی بروز می‌کند که دانش، مهارت‌ها و ارزش‌های رهبران، رفتار کارکنان را بر روی مسائلی که مشتریان به آنها اهمیت می‌دهند، متمرکز می‌کند. برند رهبری، بسط برند یا هویت سازمان است، زیرا در رفتار و نتایج رهبران در سرتاسر سازمان متجلی می‌شود؛ به گونه‌ای که بین کارکنان و تعهد مشتری پلی می‌زند و راهی ایجاد می‌کند تا آنچه ذی‌نفعان خارج از شرکت،‌ شرکت را به خاطر آن می‌شناسند، به تعهدی تبدیل شود که کارکنان داخل شرکت انجام می‌دهند.
کتاب برند رهبری در سازمان، درباره‌ی چگونگی افزایش کیفیت رهبری در سازمان است. این کتاب برای رهبرانی نوشته شده است که در درجه‌ی اول مسئول‌اند که نه فقط رهبری کنند، بلکه رهبری نیز ایجاد کنند. همچنین همان گونه که یک برند، محصول یا شرکت، یک رویداد به‌هم‌ریخته و تصادفی نیست، بلکه یک رشته از انتخاب‌های همبسته و پیوسته است، توسعه‌ی رهبری به عنوان یک برند نیز نتیجه‌ی مجموعه‌ی یکپارچه‌ای از انتخاب‌ها درباره‌ی چگونگی و آماده‌سازی نسل بعدی رهبران است.
به خاطر بسپارید، سازمان‌هایی که یک برند رهبری دارند، از شهرت مداوم و پایدار برخوردار هستند.

کتاب برند رهبری در سازمان

دیوید اولریچ
دیوید اولسون اولریچ (متولد 1953) استاد دانشگاه، نویسنده، سخنران، مربی مدیریت و مشاور مدیریت است. اولریچ استاد تجارت در مدرسه تجارت راس، دانشگاه میشیگان و بنیانگذار گروه RBL است. او با همکارانش بیش از 30 کتاب نوشته است که حرفه منابع انسانی را شکل داده، سازمانها را به عنوان قابلیتها تعریف کرده و تأثیر رهبری بر مشتریان و سرمایه گذاران را نشان داده است. اولریج به مدت 17 سال در هیئت مدیره هرمان میلر خدمت کرد، عضو آکادمی ملی منابع انسانی است و 9 سال در هیئت امنای دانشگاه ویرجینیای جنوبی خدمت کرد.دی...
دسته بندی های کتاب برند رهبری در سازمان