کتاب مدیریت برندهای صنعتی

B2B Brand Management
کد کتاب : 56634
مترجم :
شابک : 978-6005253269
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 314
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2006
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مدیریت برندهای صنعتی اثر فیلیپ کاتلر

میلیون‌ها کلمه، هزاران مقاله و صدها کتاب تا کنون درباره‌ی موضوع نامگذاری تجاری (Branding) نوشته شده است. چند تا از آن‌ها را خوانده‌اید؟
نام و نشان‌های تجاری، بخش مهمی از تمامی فرهنگ‌ها در سرتاسر سیاره‌ی زمین و نیز در دنیای تجارت هستند. آنها شما را قادر می‌سازند به نوشیدنی‌ای که می‌نوشید، ماشینی که می‌رانید و هواپیمایی که با آن سفر میکنید، اعتماد نمایید. خواه محصول بفروشید، خواه خدمات، یک نام و نشان تجاری قوی، مهم‌ترین و بادوام‌ترین سرمایه‌ای است که شرکت شما می‌تواند داشته باشد. تنها یک لحظه سعی نمایید دنیایی بدون نام و نشان‌های تجاری را تجسم کنید. دیگر پورشه، بنز، ولوو، کرایسلر و فورد وجود نخواهد داشت. اما آیا نام گذاری، در شرکتهای صنعتی مطرح است؟ مایکروسافت، آی‌بی‌ام، جنرال الکتریک و اینتل همگی مثال‌های واضح و آشکاری از این حقیقت هستند که برخی از قوی‌ترین نام و نشان‌های تجاری جهان، نام و نشان تجاری صنعتی هستند. هدف کتاب مدیریت برندهای صنعتی، قراردادن نام و نشان‌های تجاری صنعتی و نامگذاری در جایگاه واقعی آن‌هاست.
در حقیقت این کتاب یکی از نخستین نمونه‌های واقعی علم و هنر برندینگ صنعتی است.

کتاب مدیریت برندهای صنعتی

فیلیپ کاتلر
فیلیپ کاتلر (به انگلیسی: Philip Kotler) (زاده ۲۷ می ۱۹۳۱ در شیکاگو، ایلینوی) از اساتید مطرح دانش بازاریابی جهان و پدر بازاریابی مدرن است. وی ۳۴ جلد کتاب و بیش از یکصد مقاله در این حوزه منتشر کرده که بسیاری از آن‌ها به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌است. کتاب اصول بازاریابی، همچنان به‌عنوان یکی از معتبرترین مراجع در این رشته به شمار می‌رود.او دارنده درجه استاد ممتاز «اس سی جانسون و پسر» رشته بازاریابی بین‌المللی است و این درجه را در دانشکده مدیریت دانشگاه نو...