کتاب بازاریابی چریکی

Guerrilla Marketing
(استراتژی های آسان و ارزان برای به دست آوردن..)
کد کتاب : 56676
مترجم :
شابک : 978-6005253054
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 359
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1984
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بازاریابی چریکی اثر جی کنراد لوینسون


بازاریابی تماسی است که شرکت شما با هر کسی در دنیای بیرون دارد. هر تماس این به معنای فرصت های بازاریابی زیادی است. این به معنای سرمایه گذاری زیاد نیست.
معنی واضح است: بازاریابی شامل نام کسب و کار شما می شود. تعیین اینکه آیا محصول یا خدماتی را می فروشید. روش ساخت یا خدمات؛ رنگ، اندازه و شکل محصول شما؛ بسته بندی؛ محل کسب و کار شما؛ تبلیغات، روابط عمومی، وب سایت، نام تجاری، امضای ایمیل، پیام پست صوتی در دستگاه شما، و ارائه فروش؛ سوالات تلفنی؛ آموزش فروش؛ حل مسئله؛ طرح رشد و طرح ارجاع؛ و افرادی که نماینده شما، شما و افراد بعدی شما هستند. بازاریابی شامل ایده شما برای نام تجاری، خدمات شما، نگرش شما و اشتیاق شما به کسب و کارتان است. اگر از این نتیجه بگیرید که بازاریابی یک فرآیند پیچیده است، حق با شماست.
بازاریابی هنر وادار کردن افراد به تغییر عقیده است - یا اگر از قبل تمایل به تجارت با شما داشته باشند، ذهنیت خود را حفظ کنند. مردم باید یا برند خود را تغییر دهند یا نوع محصول یا خدماتی را خریداری کنند که قبلا وجود نداشته است. هر کار کوچکی که انجام می‌دهید و نشان می‌دهید و می‌گویید - نه تنها تبلیغات یا وب‌سایت شما - بر ادراک مردم از شما تأثیر می‌گذارد. بازاریابی چیریکی جی لوینسون با رویکردی که برای یافتن مشتریان خود دارد، استراتژی های بازاریابی را برای صاحبان مشاغل کوچک متحول کرد. بر اساس صدها ایده محکم و موثر، فلسفه لوینسون راه جدیدی را برای یادگیری در مورد سهم بازار و چگونگی به دست آوردن آن ایجاد کرده است. در این نسخه چهارم کاملا به روز شده و توسعه یافته، لوینسون زرادخانه جدیدی از تسلیحات را برای موفقیت در مشاغل کوچک ارائه می دهد، از جمله استراتژی هایی برای بازاریابی در اینترنت (توضیح زمان و نحوه دقیق استفاده از آن). نکاتی برای استفاده از فناوری جدید، مانند پادکست و بازاریابی خودکار؛ برنامه هایی برای هدف قرار دادن افراد بالقوه و پرورش کسب و کار تکراری و ارجاعی و درس های مدیریت در عصر دورکاری و کارمندان آزاد. بازاریابی چریکی کتاب مقدس بازاریابی کارآفرینان است - و کتابی که هر صاحب کسب و کار کوچک باید در قفسه خود داشته باشد.

کتاب بازاریابی چریکی

جی کنراد لوینسون
جِی کُنراد لِوینسون (Jay Conrad Levinson) (زاده ۱۰ فوریه ۱۹۳۳ - درگذشته ۱۰ اکتبر ۲۰۱۳) نویسنده آمریکایی در زمینه کسب و کار و مولف کتاب مشهور بازاریابی پارتیزانی بود.وی در دیترویت به دنیا آمد و در شیکاگو بزرگ شد و دانش‌آموخته‌ی دانشگاه کلرادو در بولدر بود. مطالعاتش درباره روانشناسی او را به سمت آژانس‌های تبلیغاتی سوق داد. در لندن مدتی به عنوان مدیر نوآوری در شرکت لئو برنت مشغول بود سپس به آمریکا بازگشت و مدیر عامل ارشد شرکت بازاریابی جی والتر تامپسون شد. جی بازاریابی پارتیزانی ر...