کتاب یگانه دوران

Yeganeh Doran
محور مقدس 3
کد کتاب : 56709
شابک : 978-6332088026
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 197
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب یگانه دوران اثر علیرضا موذن

کتاب یگانه دوران، جلد سوم از مجموعه محور مقدس است. کتاب‌های دیگر این مجموعه، سه نامزد، آدم خوبه و بزرگ استراتژیست دوران نام دارند.
علیرضا موذن در این مجموعه به بررسی جریان های دینی، شبهات پایه اعتقادی و معرفی محور مقدس دین پرداخته است و این کار را با توجه به عصری که در آن زندگی می‌کنیم، یعنی دوران مدرن انجام داده است. نیازهای انسان امروزی و دینداری در دنیای امروزی، همه و همه در این کتاب‌ها مورد توجه قرار گرفته‌اند.
رویکرد نویسنده در این کتاب‌ها، بحث برون دینی است و در ادامه بحث را با رویکرد درون دینی، دنبال می‌کند. او اعتقادات شیعی را بر اساس عقل و نقل بررسی می‌کند و جالب است بدانید که جلد چهارم این مجموعه به بررسی و شناخت یکی از بزرگ‌ترین دشمنان بشریت، یعنی شیطان، اختصاص دارد.
در کتاب یگانه دوران تلاش می‌کنیم تا دانش و معرفت خود را به مقام امامان و معصومین (ع) بیشتر کنیم و درباره جایگاه ویژه آنان در نزد خداوند بیشتر بدانیم.

کتاب یگانه دوران

علیرضا موذن
دكتر عليرضا مؤذن متولد سال 1342، دانش‌آموخته دوره 2 نيكان، هم‌اكنون به پژوهش، تأليف و تدريس در حوزه‌هاي مختلف ديني، تربيتي، علوم ارتباطات و رسانه اشتغال دارد. وي عضو هيأت مؤلفان کتاب تفکر و سواد رسانه‌اي پايه دهم وزارت آموزش و پرورش است. او در كارنامة خويش، طراحي و توليد نرم‌افزارهاي تحقيقاتي کتابداري علمي مختلف (کاوش) را نيز به ثبت رسانده که به صورت گسترده در سطح کشور مورد بهره‌برداري مراکز علمي است.