کتاب انقلاب

Revolution
کد کتاب : 56737
مترجم :
شابک : 978-6227741063
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 268
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب انقلاب اثر امانوئل مکرون

امانوئل مکرون در کتاب انقلاب (Revolution) قصد دارد تا شما را با زندگی شخصی خود آشنا کند و چشم‌اندازها و باورهایش را درباره سیاست فرانسه و آینده‌ی آن در قرن بیست‌و‌یکم مورد بحث و بررسی قرار دهد.
او معتقد است که برای بازیابی امید، باید با واقعیت دنیای خود روبه‌رو شویم. برخی بر این باورند که کشور فرانسه رو به زوال است، بدترین اتفاقات در آن رخ می‌دهد و این انزوا یا کشمکش مدنی فقط در افق این کشور قرار دارد. آن‌ها فکر می‌کنند که برای محافظت از خود در برابر تحولات بزرگی که پیرامون جهان در حال رخ دادن است باید به عقب برگردیم و دستورالعمل‌های قرن گذشته را به‌ کار گیریم.
اما امانوئل اطمینان دارد که همۀ آن‌ها اشتباه می‌کنند. این الگوها و دستورالعمل‌های گذشته هستند که به‌ سادگی شکست خورده و فرانسه در کلیت خود شکست نخورده است. او می‌گوید که کشورش قدرت، مقاومت و تمایل برای پیشرفت را دارد و مردم این موضوع را درک و امکان‌پذیر خواهند کرد.

کتاب انقلاب

امانوئل مکرون
امانوئل ژان-میشل فردریک مَکْرون یا ماکرون(Emmanuel Jean-Michel Frédéric Macron‎; زادهٔ ۲۱ دسامبر ۱۹۷۷) سیاست‌مدار و بانکدار سرمایه‌گذاری سابق فرانسوی، و رئیس‌جمهور فرانسه است.او متولد آمین (شهر) است، در دانشگاه پاریس غربی نانتر فلسفه خواند و در سال ۲۰۰۴ از مدرسه ملی اداری فارغ‌التحصیل شد. او بازرس مالیه، سربازرس مالی فرانسه و سپس در بانک روتشیلد و شرکا، بانکدار سرمایه‌گذاری شد. او که از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ عضو حزب سوسیالیست بود در سال ۲۰۱۴ در کابینه دوم...