کتاب ریشه های عمیق

Deep Are the Roots.
  • 25 % تخفیف
    80,000 | 60,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: اشاره اشاره
    نویسنده:
کد کتاب : 56877
مترجم :
شابک : 978-9648936841
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1395
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب ریشه های عمیق اثر آ دیوسو

نمایشنامه «ریشه های عمیق» از دو نویسنده امریکایی «ج.گئو» و «آ.دیوسو» درباره تبعیض‌نژادی و رنج‌هایی است که سیاه پوستان در تاریخ متحمل شدند. ریشه‌های عمیق، تلاش‌ها، رنج‌ها و شجاعت‌های جوانی سیاه‌پوست است، در راستای بالا بردن دانش سیاه‌پوستان برای رهایی از اسارت نادانی و بردگی و جنگیدن برای آزادی.
داستانی قوی، که حتی به انسان امروز نیز انگیزه‌ای برای جنگیدن در راستای آزادی و آزادگی می‌دهد.
نمایشنامه «ریشه‌های عمیق» گوشه‌هایی از این تردیدها، ضعف‌ها و تبعیض‌ها را آشکار می‌کند و نشان می‌دهد که ریشه‌های تبعیض و اختلاف چنان عمیق است و چنان شرایطی به وجود آورده که سفیدها در مبارزه با سیاهان به هیچ موازین اخلاقی و عقلی پایبند نبوده و تا ابتذال کامل سقوط می‌کنند.

کتاب ریشه های عمیق

آ دیوسو
آرنو دیوسو (18 آوریل 1916-29 ژانویه 1990) نمایشنامه نویس و فیلمنامه نویس فیلم B بود که شاید امروزه به خاطر همکاری با دوروتی پارکر در نمایشنامه بانوان راهرو از او بیشتر یاد می شود.دیوسو در لس آنجلس متولد شد و پسر لئون دیوسو، همچنین فیلمنامه نویس و کارگردان برخی از شهرت ها در دوران سکوت بود. مادرش ، اتولا "تولا" اسمیت دیوسو، بازیگر شخصیت بود. او برای اولین بار به عنوان نویسنده مشترک (با جیمز گو) در فیلم فردا ، جهان! ، درامی در سال 1943 در مورد پسری آلمانی که توسط یک زوج آمریکایی پذیرفته شد و پس...