بازی رومیزی فوتبال بزنیم؟

wannabe football
  • 180,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • سازنده: رومیز رومیز
کد محصول : 57002
زودترین زمان ارسال : ---
ابعاد : 150x120x40 میلی‌متر
زبان بازی : فارسی
درجه دشواری : ساده
زمان تقریبی : 10 دقیقه

معرفی بازی رومیزی فوتبال بزنیم؟

<<میندازه سمت راست… حالا یه پاس دقیق… اونجا فررررصت… می شووووووووته... و به تیر دروازه برخورد می‌کنه!!>>


اگر عاشق فوتبال هستید و از بازی های رومیزی هم خوشتان می آید، بازی فکری فوتبال بزنیم رو به شما پیشنهاد میکنیم!
فوتبال بزنیم یک بازی فکری که مکانیزم آن کارتی بوده و بر اساس قوانین فوتبال ساخته شده و اگر علاقه مند به فوتبال نیز باشید این جذابیت دو چندان می شود.
بازی فکری فوتبال بزنیم ایده گرفته از Wannabe Football با توجه به فضاهای آپارتمانی کوچک امروزی، به ویژه در شهرهای بزرگ که امکان فوتبال بازی کردن را از ما گرفته ساخته شده است.

بریم سراغ اجزا و محتویات جعبه بازی فوتبال بزنیم :

41 عدد کارت بازی
19 عدد کارت موقعیت
4 عدد کارت زرد و قرمز
8 عدد کارت تیم ملی (قابلیت)
1 عدد کارت بازی تیمی

این بازی را می توان با ۲ تا ۴ بازیکن انجام داد. از آن دست بازی هایی است که هر چه بیشتر و تندتر بازی کنید، بیشتر هم سرگرم کننده و جذاب می شود و تنها با چند بار بازی کردن آنقدر ماهر می شوید که می توانید در پنج دقیقه یک دست بازی کنید!

یادگیری آسان – کاملا مشابه فوتبال واقعی!

روند بازی بسیار ساده است. هر بازیکن در نوبت خود یک کارت می‌کشد و بعد باید یک کارت بازی کند. اگر کارت خطا بازی کند باید یک کارت موقعیت بکشد تا ببیند که داور سوت زده یا نه. اگر یک کارت ستاره‌دار (حرکت تکنیکی) بازی کند باید یک کارت موقعیت بکشد تا ببیند که تکنیکش گرفته یا نه. و اگر یک کارت شوت بازی کند هم باید کارت موقعیت بکشد تا ببیند گل شده یا به تیر خورده و یا کرنر شده!

فرایند بازی به همین طریق ادامه پیدا می کند تا کارت تمام شوند. در انتهای بازی همانطور که گفته هر کسی که بیشترین تعداد گل به ثبت رسیده شده را داشته باشد، برنده است.
به صورت کلی کارت های سبز رنگ در این بازی برای شوت زدن، پاس دادن و موارد شبیه این است و کارت های قرمز رنگ نیز برای مشخص کردن صحیح یا غلط بودن آن است.
در این بازی کارت های قرمز رنگ در حقیقت به شانس هر بازیکن بستگی دارد. برای مثال یک بازیکن در این بازی گل به ثمر می رساند و در ادامه باید از طریق کارت قرمز رنگ از صحت آن گل مطلع شود.

هایلایت‌های یک مسابقه روی دور تند!

سرعت بالای بازی باعث می‌شود که هیجان یک مسابقه‌ی فوتبال کاملا منتقل شود و با توجه به تنوع اتفاقاتی که در بازی رخ می‌دهد کاملا مشابه یک فوتبال فشرده شده باشد.

با این بازی می‌توانید تمام لحظات طلایی فوتبال را در ۵ دقیقه تجربه کنید: پاس، شوت، تکل، دریبل، آفساید و گللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل!

حالا موافقید یک دست فوتبال بزنیم؟!

بازی رومیزی فوتبال بزنیم؟