کتاب عادات معامله گری

Trading Habits
39 قانون که باعث موفقیت شما در بورس خواهد شد
کد کتاب : 57277
مترجم : سعید اصغری
شابک : 978-6001863820
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 95
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب عادات معامله گری اثر استیو برنز

39 قانون که شما را در بازار سهام موفق می کند
قوانین تجارت را از برخی از موفق ترین معامله گران مانند ریچارد وایزمن، دین کریس و پل تودور جونز بیاموزید که به شما در بازار برتری می دهد.

از افرادی با بیش از 20 سال تجربه بهره مند شوید.
استیو تحقیقات را انجام داده است، بنابراین شما مجبور نیستید. هر یک از این قوانین معاملاتی یک تغییر دهنده بازی هستند، چه تازه شروع کرده اید، چه نیاز به تجدید نظر داشته باشید.

می خواهید سیستم خود را بسازید؟
این عادات تجاری اثبات شده به شما کمک می کند تا سیستمی ایجاد کنید که شکست دادن آن سخت است. فقط عزم و اراده خود را برای موفقیت اضافه کنید، و در راه تجارت مانند یک حرفه ای خواهید بود.

بازدهی را که دوست دارید دریافت نمی کنید؟
از این 39 قانون بازار سهام الهام بگیرید و یک سیستم معاملاتی را کامل کنید که شما را برای سال‌های آینده سودآور کند.

این کتاب:
قوانین محکم و آزمایش شده را ارائه می دهد
به راحتی قابل درک و پیگیری است
به شما برتری نسبت به رقبای خود می دهد
شروع کنید
با نادیده گرفتن این عادات بازار سهام در معرض خطر نابودی قرار نگیرید. یاد بگیرید که عادات خود را بسازید و با نظم و انضباط تجارت کنید، تا سال‌ها از زمان، سود و سلامت عقل خود صرفه‌جویی کنید.

کتاب عادات معامله گری

قسمت هایی از کتاب عادات معامله گری (لذت متن)
به گذشته که نگاه می کنم، می بینم زمانی نبود که به بازارها علاقمند نبوده باشم. در نوجوانی جداول بازده مرکب و جادوی رشد سرمایه در گذر زمان شگفت زده ام می کرد. به یاد دارم که پیش از ظهور اینترنت، در روزنامه ها به دنبال نرخ سهام میگشتم. به این ترتیب علاقه ام به تجارت و بازار افزایش یافت. بیش از بیست سال گذشته را صرف سرمایه گذاری و معامله گری کرده ام. اشتیاقم برای تبدیل شدن به یک معامله گر موفق باعث شد صدها کتاب معاملاتی بخوانم و آموخته هایم را به کار ببندم. از آنجا که منحنی یادگیری شیب زیادی دارد، تصمیم گرفتم راه میانبری برای معامله گران تازه کار ارائه کنم. اینها اطلاعاتی هستند که وقتی داشتم این کار را شروع می کردم آرزو داشتم یاد بگیرم. در این کتاب تمامی اصول کلیدی مورد نیاز یک معامله گر را به شکلی قابل فهم گرد هم آورده ام. هدفم این است که به سرعت به یک معامله گر موفق تبدیل شده و با ریسک بسیار کمی روبرو شوید. امیدوارم در حین بیان چگونگی ایجاد سرمایه با کمترین استرس و ریسک و همچنین رشد آن، با من همراه باشید. احتمالا این کار یکی از مفیدترین کارهایی خواهد بود که انجام میدهید. حداقل برای من این طور بوده اس