کتاب جادوی تجلی

The Magic of Manifesting
(پانزده تکنیک پیشرفته برای جذب بهترین زندگی ممکن حتی اگر به نظر امکان پذیر نباشد)
کد کتاب : 57552
مترجم :
شابک : 978-6229797129
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

جادوی تجلی عشق
The Magic of Manifesting
(15 تکنیک پیشرفته تجلی برای توقف دنبال کردن،آغاز جذب و دلربا شدن برای روابط…)
کد کتاب : 74260
مترجم :
شابک : 978-9642333806
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 153
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب جادوی تجلی اثر ریو شینوهارا

آیا همیشه استرس دارید یا نگران این هستید که چگونه و چه زمانی پول بیاید؟

آیا تعداد زیادی کتاب «چگونه پولدار شویم» خوانده‌اید و هنوز به نتیجه نرسیده‌اید؟

اگر به هر یک از این دو سوال "بله" پاسخ دادید، به خواندن ادامه دهید.

وقتی جوان هستید، جامعه به شما می گوید که برای موفقیت، نیاز دارید: سخت کوشی، رنج و فداکاری را به کار اندازید.

این نوع تفکر باعث می شود که زندگی شما کالایی شود و زمان خود را با دلار معامله کنید. و در نتیجه، با اضطراب بی پایانی که با مسابقه موش همراه است. اما این کتاب «جادوی تجلی عشق» به شما نشان می دهد که این احساس کاملا آشنا نباید واقعیت شما باشد. و همواره این امید را در شما زنده نگه می دارد که دور شدن از آن نیز لازم نیست دشوار باشد. شما باید به خوبی بدانید که مجموعه ای خاص از قوانین کل جهان را تشکیل می دهد. وقتی بر این قوانین تسلط دارید، بر واقعیت خود مسلط می شوید، مهم نیست چقدر اوضاع اقتصادی بد می شود یا زندگی شما به نظر می رسد. تسلط بر این قوانین کلید گمشده برای خلاص شدن از شر تمام مبارزات شما در مورد پول است. این به معنای زمان بیشتر با عزیزانتان، ارتقای شغلی، رشد کسب و کار و حتی خرید خانه رویایی خود است. مهمتر از آن این است که در تمام زمینه های زندگی خود آزادی داشته باشید.

کتاب جادوی تجلی

ریو شینوهارا
ریو شینوهارا یک فیلسوف و محقق متافیزیک است که به طور طبیعی به سمت بسته بندی و درک قوانین پنهان زندگی کشیده شده است. او علاقه زیادی به آموزش اصول اثبات شده و همیشگی واقعیت (اعم از عرفانی و علمی) به دیگران دارد که در طول زندگی خود پذیرفته و نتیجه گرفته است. با این تجربه ، او برای نوشتن این کتابها الهام می گیرد. آنها باید برای هر شخصی در هر سطحی از درک (حتی برای غیر مومنان) روشن ، قابل ارتباط و عملیتبدیل نظریه به عمل و عمل به نتیجهباشند.
قسمت هایی از کتاب جادوی تجلی (لذت متن)
آن چه در ادامه می آید، شگفت آور است. بوهر انتظار داشت که رفتار الکترون ها شبیه چیزی باشد که فیزیک کلاسیک پیشنهاد می دهد؛ درست مانند گردش سیاره ها دور خورشید. اما هرگز چنین چیزی مشاهده نکرد. چیزی که او دید، این بود که الکترون ها حتی شکل فیزیکی ندارند؛ زیرا فرکانس ارتعاش آن ها به حدی بالاست که امکان مشاهده ی شکل فیزیکی شان وجود ندارد. یک نوار پلاستیکی کش سان را در نظر بگیرید که با سرعت در حال ارتعاش است و با چشم غیرمسلح به نظر می رسد که هم زمان، در چند نقطه وجود دارد. این دقیقا همان چیزی است که درباره ی الکترون ها اتفاق می افتد؛ با این تفاوت که ارتعاش آن ها بسیار شدیدتر است.