کتاب اصل خواستن

The Demand Principle
(راهنمای عملی رسیدن به خواسته ها)
  • 15 % تخفیف
    38,000 | 32,300 تومان
  • موجود
  • انتشارات: فلسفه فلسفه
    نویسنده:
کد کتاب : 57554
مترجم :
شابک : 978-6229543696
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 149
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب اصل خواستن اثر پگی مک کل

همین الان همه‌چیز برای رسیدن به آرزویتان آماده است!
این جمله، جان‌مایه کتاب اصل خواستن (The Demand Principle) است؛ همچنین نویسنده تأکید بسیاری بر اراده فردی و تلاش در جهت رسیدن به خواسته‌ها دارد که همین نکته باعث باورپذیرتر شدن و کاربردی بودن این اثر می‌گردد.
پگی مک کل (Peggy McColl) به شما کمک می‌کند تا موفقیت خود را در هر زمینه‌ای، محقق کنید! اگر می‌خواهید زندگی رویایی خود را عیان کنید، کارآفرینی کنید، کسب و کارتان را گسترش دهید و به زبان ساده موفق شوید، توصیه‌های پگی مک کل شما را یاری خواهد کرد. وی این کتاب را بر اساس تجربیات زیسته‌اش منتشر کرده است و به‌ دلیل طرز فکرش، در زندگی به چیزهای زیادی دست ‌یافته. او در این کتاب، به روشنی، به شما نشان می‌دهد که چگونه در زندگی «بیشتر بخواهید» تا با پیگیری به خواسته‌هایتان دست‌ یابید.
کتاب اصل خواستن به شما ثابت می‌کند که موفقیت چیزی بیش‌ از قواعد ساده‌ای که هر روز تمرین می‌کنیم،‌ نیست. شما با خواندن این اثر شگفت‌انگیز خواهید آموخت که هرچه در افکار مثبت خود، بیشتر تأمل کنید، دنیای بهتری برای خود و اطرافیان‌تان خواهید ساخت.
امتیاز این کتاب، روش عملگرایانه‌ی موثر و در عین‌ حال، ساده‌ی آن است که اگر پیگیرش باشید و همه اصول مطرح شده را در زندگی‌تان رعایت کنید، می‌تواند زندگی شما را به طرز شگفت‌انگیزی دگرگون کند. در حقیقت، تمام آنچه که در این کتاب می‌آموزید، قبلا زندگی نویسنده و بسیاری افراد موفق را متحول کرده است.

کتاب اصل خواستن

پگی مک کل
پگی مک کل پرفروش ترین نویسنده نیویورک تایمز است. او موسس و رئیس شرکت Dynamic Destinies Inc است. هدف او در زندگی "مشارکت مثبت در زندگی میلیون ها نفر دیگر" است و این کار را از طریق کتاب ها ، برنامه های صوتی ، برنامه های مربیگری ، کلاس های تلویزیونی ، مشارکت های گفتاری و به نویسندگان کمک می کند پیامهای ارزشمند خود را در سراسر جهان پخش کنند. او همچنین به عنوان کارشناس بازاریابی اینترنتی شناخته می شود و متخصص در کمک به نویسندگان و کارشناسان در ساختن نام تجاری خود ، توسعه تجارت خود ، تجربه رشد درآم...