کتاب نیکی و هدیه ی معرکه ی روز تولد

Nicky and the fantastic birthday gift
مجموعه قصّه های قبل از خواب
کد کتاب : 57576
مترجم :
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 38
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب نیکی و هدیه ی معرکه ی روز تولد اثر والری گورباچف

کتاب " نیکی و هدیه ی معرکه ی روز تولد" مجموعه قصّه های قبل از خواب است که توسط نویسنده برجسته در حوزه کودک و نوجوان، والری گورباچف نوشته شده است. این کتاب توسط آتوسا صالحی به فارسی برگردانده شده است. صالحی سعی کرده است لحن و فضای صمیمانه داستان های ارائه شده توسط گورباچف را به خوبی در ترجمه فارسی خود حفظ کند. والدین می توانند از این کتاب استفاده کنند تا کودکان خود را آماده خوابیدن کنند. این داستان ها به گونه ای طراحی شده اند که علاوه بر آوامش دادن به کودک شما، ذهن او را نیز پرورش دهند. شما می توانید این مجموعه داستان را از طریق وبسایت ایران‌کتاب تهیه کنید و به کودکان خود هدیه دهید.

دیگر وقت خواب است!
حالا نوبت نیکی و خواهر و برادرهایش است تا با ماجراهای جالب و شیرین‌کاری‌هایشان تو را بخوابانند. پس به داستان گوش کن و بعد آرام چشم‌هایت را روی هم بگذارد تا یک عالمه خواب قشنگ و رنگی‌رنگی ببینی.

کتاب نیکی و هدیه ی معرکه ی روز تولد

والری گورباچف
والری گورباچف (متولد: 10 ژوئن 1944) یکی از نویسندگان محبوب و تصویرگر کتابهای کودک در اوکراین قبل از عزیمت به آمریکا در سال 1992 بود. وی ده ها کتاب کودک به اعتبار خود در اوکراین و همچنین در ایالات متحده آمریکا منتشر کرده است.