کتاب پسری با ذهن قدرتمند

My Strong Mind II
(داستانی درباره ی پرورش مثبت اندیشی)
کد کتاب : 57590
مترجم :
شابک : 978-6009890743
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 34
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پسری با ذهن قدرتمند اثر نیلس فان هوف

قدرت ذهنی، انعطاف پذیری و طرز فکر مثبت را به فرزندان خود بیاموزید. با کتاب پسری با ذهن قدرتمند فرزندان شما با قدرت ذهنی آشنا می شوند و مهارت ها و تکنیک های اجتماعی را می آموزند تا ذهن قوی خود را توسعه دهند.

این دومین کتاب ذهن قوی من، جک، پسر مهربان و شادی را معرفی می کند که از ذهن قوی خود برای مقابله با چالش های روزانه خود با نگرش مثبت استفاده می کند.

جک با چندین موقعیت روبرو می شود که فرزندان شما نیز با آن مواجه خواهند شد. از جمله آنها می توان به برخورد با فشار همسالان، افکار منفی به خود، نشان دادن احساسات، کنترل خشم، ورزش کردن و پذیرش ترس هایش اشاره کرد. جک نگرش مثبتی را به کار می گیرد و از تکنیک های هوشمندانه ای برای مقابله با چالش های خود استفاده می کند.

این نکات برای ایجاد ذهنی قوی در کودکان به روشی آسان، سرگرم کننده و کاربردی ارائه شده است. تمام نکات و تکنیک هایی که فرزندان شما یاد می گیرند، شواهدی مبتنی بر بهبود سلامت روان، رفاه و عملکرد هستند.

این یک کتاب عالی برای بچه ها، به ویژه آنهایی که در دبستان هستند، است که می توانند زیر بخار خودشان بخوانند. داستان جک در را برای فرزندان شما باز می کند تا شروع به ساختن ذهن قوی خود کنند.

مجموعه کتاب‌های «ذهن قوی من» تنها کتاب‌های جهان برای کودکان است که والدین و کودکان را در مورد 4 نکته علمی تأیید شده سرسختی ذهنی: تعهد، کنترل، اعتماد به نفس و چالش آموزش می‌دهد.

کتاب پسری با ذهن قدرتمند

نیلس فان هوف
نیلسفان هوف پدر دو دختر است و با همسرش در ملبورن استرالیا زندگی می کند. او مدافع و نویسنده سختی روانی است. او امیدوار است با کتاب های خود بتواند تغییر مثبتی ایجاد کند ، گفتگو را ارتقا دهد و به کودکان در یادگیری اعتماد به نفس ، تاب آوری و طرز فکر مثبت کمک کند.
نکوداشت های کتاب پسری با ذهن قدرتمند
I have been searching for a series exactly like this. This one especially I can't wait to read to my son who has anxiety and ADHD. The way it's written and the verbiage that's used is nothing short of a perfect way to explain this message to children.
من دقیقا دنبال یک مجموعه ی اینجوری گشتم این یکی به خصوص. من نمی توانم صبر کنم تا برای پسرم که دارای اضطراب و ADHD است بخوانم. نحوه نگارش و کلامی که به کار می رود چیزی جز یک راه عالی برای توضیح این پیام به کودکان نیست.
Amazon Customer

Another good book to share with children, also showing how adults can help and with notes for parents. Also good to use in school to create a culture of positive thinking.
کتاب خوب دیگری برای به اشتراک گذاشتن با کودکان، همچنین نشان می دهد که چگونه بزرگسالان می توانند کمک کنند ونیز به همراه یادداشت هایی برای والدین. همچنین برای استفاده در مدرسه جهت ایجاد فرهنگ مثبت اندیشی خوب است.
Amazon Customer

قسمت هایی از کتاب پسری با ذهن قدرتمند (لذت متن)