کتاب چگونه آگاهانه آینده مطلوب خود را بسازید

How to Consciously Design Your Ideal Future
کد کتاب : 57630
مترجم :
شابک : 978-6229540770
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 156
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب چگونه آگاهانه آینده مطلوب خود را بسازید اثر بنجامین هاردی

حیوانات محصول مستقیم محیط خود هستند. آنها به طور واکنشی در طول زمان بر اساس شرایط خارجی تکامل می یابند. روند تکامل آنها آهسته و تصادفی است. انسان محصول غیر مستقیم محیط خود است. اگرچه محیط وسیله ای است که انسان ها از طریق آن سازگار و تکامل می یابند، اما انتخاب های ما تعیین کننده محیط ماست. این تفاوت اساسی است. ما می‌توانیم با طراحی هوشمندانه محیط‌هایمان در مورد مسیر و شدت تکامل شخصی خود تصمیم بگیریم. با در آغوش گرفتن هدفمند محیط های دشوار و با پرورش عادات بسیار آگاهانه، به عنوان یک انسان به فعلیت می رسید و آزادی کامل را در مسیر زندگی خود تجربه خواهید کرد.
کتاب "چگونه آگاهانه آینده مطلوب خود را بسازید" آموزه هایی را به ذهن شما تزریق میکند که می توانید تمامی این موضوعات و سوالات مطرح شده را برای خود شفاف سازید. این یک پیشنهاد عالی و فوق العاده است که در اینجا به شما پیشنهاد شده است.
دکتر بنجامین هاردی نویسنده این کناب یک روانشناس سازمانی و نویسنده پرفروش کتاب "قدرت اراده کار نمی کند و شخصیت دائمی نیست" است. وبلاگ های او توسط بیش از 100 میلیون نفر خوانده شده و در هاروارد بیزینس ریویو، نیویورک تایمز، در CNBC و بسیاری دیگر به نمایش درآمده است. او و همسرش لورن والدین شش فرزند هستند. آنها در اورلاندو زندگی می کنند.

کتاب چگونه آگاهانه آینده مطلوب خود را بسازید

بنجامین هاردی
بنجامین هاردی، روانشناس، کارآفرین، سخنران و نویسنده ای آمریکایی است. نوشته های او در وبلاگ شخصی اش ماهانه چندصدهزار بازدید از سراسر جهان دارد و آثارش در رسانه هایی چون Forbes، Fortune، CNBC، Big Think و بسیاری دیگر مورد استفاده قرار گرفته است. او همچنین در مجلات Inc. و Psychology Today فعالیت می کند.
دسته بندی های کتاب چگونه آگاهانه آینده مطلوب خود را بسازید
نکوداشت های کتاب چگونه آگاهانه آینده مطلوب خود را بسازید
Benjamin Hardy is the "Aristotle"of the millennial generation.
بنجامین هاردی "ارسطو" نسل هزاره است.
Steve Down

This book will not only provide you with practical advice on how to live your ideal life, but will help you reframe your psychology so that it's possible
این کتاب نه تنها به شما توصیه های عملی در مورد چگونگی زندگی ایده آل ارائه می کند، بلکه به شما کمک می کند تا روانشناسی خود را مجددا تنظیم کنید تا این امکان وجود داشته باشد.
Emerson Spartz

قسمت هایی از کتاب چگونه آگاهانه آینده مطلوب خود را بسازید (لذت متن)