کتاب جبران می کنم

I Owe You One
کد کتاب : 57732
مترجم :
شابک : 978-6227566079
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 392
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب جبران می کنم اثر سوفی کینسلا

کتاب «جبران می کنم» رمانی نوشته ی «سوفی کینسلا» است که اولین بار در سال 2019 منتشر شد. وقتی غریبه ای جذاب در کافی شاپ از «فیکسی» می خواهد که برای چند لحظه حواسش به لپ تاپ او باشد، «فیکسی» نه تنها قبول می کند، بلکه در نهایت آن را از دردسر حتمی نیز نجات می دهد. صاحب کامپیوتر، «سباستین»، به منظور تشکر از او، برایش می نویسد «جبران می کنم». اما «فیکسی» قصد ندارد از این موقعیت استفاده کند—تا این که دوست مورد علاقه اش، «راین»، به زندگی او بازمی گردد و به کمکش نیاز دارد؛ به همین خاطر «فیکسی» از «سباستین» کمک می خواهد. اما اوضاع طبق برنامه پیش نمی رود و حالا این «فیکسی» است که به «سباستین» مدیون است. در طول این جبران های ریز و درشت، «فیکسی» احساس می کند که در میان گذشته ای که به آن عادت کرده، و آینده ای که لیاقتش را دارد، گیر افتاده است.

کتاب جبران می کنم

سوفی کینسلا
سوفی کینسلا، زاده ی 12 دسامبر 1969، نویسنده ای انگلیسی است. کینسلا در آکسفورد ابتدا به تحصیل در رشته ی موسیقی پرداخت اما یک سال بعد به تحصیل در رشته ی سیاست، فلسفه و اقتصاد روی آورد. او قبل از روی آوردن به نوشتن داستان، به عنوان روزنامه نگار حوزه ی مالی کار می کرد. کتاب های او به بیش از چهل زبان ترجمه شده اند.
نکوداشت های کتاب جبران می کنم
A humorous exploration of family life and finding love.
کاوشی طنزآمیز در زندگی خانوادگی و یافتن عشق.
Washington Post Washington Post

A fun story about family, loyalty, and taking charge of your own life.
داستانی سرگرم کننده درباره خانواده، وفاداری، و بر عهده گرفتن مسئولیت زندگی.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

A delightful read.
اثری لذت بخش.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب جبران می کنم (لذت متن)
وفاداری به خانواده یه بخش خیلی مهم از زندگی منه. شایدم مهم ترین بخش زندگیم باشه. هر قدمی که توی زندگی می خوام بردارم، صدای بابام رو توی گوشم می شنوم که هدایتم می کنه. قبل از این که از دنیا بره، همیشه می گفت: «خانواده مهم ترین چیزه، «فیکسی». تمام انگیزه ی ما خانواده است. خانواده همه چیزه.»

مشکل من اینه که اصلا نمی تونم بی خیال چیزی بشم، میره روی اعصابم. به محض اینکه به یه مشکلی بربخورم، باید همون لحظه، همون جا، فیکسش کنم. بیخود نیست که اسم مستعارم شده «فیکسی»، من همه چی رو فیکس می کنم.

از اون طرف، یه بار سعی کردم یه نخ رو از روی لباس یه خانم مسن بردارم تا مثلا کمکی کرده باشم؛ به جاش، باعث شدم لباس بافتنی اش دربره و همه برگشتن و بهم نگاه کردن... خلاصه، افتضاح به بار آوردم. نباید این کار رو می کردم. الان این رو می فهمم.