کتاب رویاهای شگفت انگیز من

My Magical Dreams
(من شگفت انگیز)
کد کتاب : 58099
مترجم :
شابک : 978-6227437515
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب رویاهای شگفت انگیز من اثر بکی کامینگز

پرسش هایی که کودک دلش می خواهد بپرسد، در این کتاب، مطرح می شود و شاعر به زبان شعر به آن ها پاسخ های دلنشین و کودکانه می دهد. تازه، کودکان را هم به کشف و تجسم خواسته های شان دعوت می کند. رویاهای شگفت انگیز به کودکان اعتماد به نفس و خلاقیت هدیه می دهد و این دو مهارت برای ساختن آینده ای موفق بسیار مهم است.
از کودکان بخواهید رویاهای خود را به روی کاغذ بیاورند و نقاشی کنند، همه ی جزئیات را مدنظر داشته باشند. به آن ها پیشنهاد دهید که این نقاشی ها را جایی بگذارند که همه جلوی چشم باشند. البته کودکان می توانند این کار را در دفترچه ی مخصوص و خود هم انجام دهند.
با کودکان تان صحبت کنید تا از همه ی تصویرهای ذهنی شان استفاده کنند، نه فقط درباره ی رویاهای بزرگ، بلکه درباره لحظه های کوچک هم با آن ها حرف بزنید. برای مثال، اگر به فوتبال علاقه دارند، برای شان توضیح دهید که می توانند در ذهن شان تصویر بازی در زمین فوتبال را بسازند، به طوری که انگار واقعا در زمین فوتبال مشغول بازی هستند، این طوری به آن ها کمک کرده اید جزئیات رویای خود را تصور کنند و هر زمان که فرصتی پیدا کردید، در طول روز این کار را تمرین کنید و...

کتاب رویاهای شگفت انگیز من

بکی کامینگز
بکی کامینگز نویسنده ، معلم و مادر سه فرزند است. او بچه ها را دوست دارد و حقیقتش را می گوید. بکی برکت دارد که این اشتیاق را با نوشتن کتاب های کودکان ترکیب کند که پیام های عشق، امید، ایمان، سلامتی و شادی را منتشر می کند. وقتی او نمی نویسد، ممکن است او را در حال رقصیدن سالسا، خوردن بوریتوی گیاهی در محل مورد علاقه مکزیکی اش یا سفر به مکانهای جدید پیدا کنید!