کتاب شگفت انگیزترین هدیه

Punchinello and the Most Marvelous Gift
کد کتاب : 58102
مترجم :
شابک : 978-6227437553
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب شگفت انگیزترین هدیه اثر مکس لوکیدو

با نزدیک شدن به جشنواره روز سازنده، پانچینلو می‌خواهد برای الی، چوب‌تراش، کار بزرگی انجام دهد. اما هر کس دیگری که او در ومی کی ها ملاقات می کند نیز در تلاش است تا بهترین کمک را به جشنواره داشته باشد.

هانس بر این باور است که کیک ترافل گیلاس هفت لایه شکلاتی او با مایه کره و خامه دوبل بهترین قسمت خواهد بود، اما ویولت مطمئن است که دسته گل پرشور او از بین خواهد رفت. لوسیا می‌داند که آواز تکی او روز را رقم خواهد زد، و دکتر مارول مشتاق است که اجرای باشکوه خود را به نمایش بگذارد. پانچینلو چه کاری می تواند انجام دهد؟

هنگامی که تمام اهالی برای رونمایی از کیک و دسته گل و سولوی لوسیا جمع می شوند، پانچینلو به طور تصادفی کیک، دسته گل را از بین می برد! چیزی که می توانست فاجعه باشد منجر به هدیه شگفت انگیز می شود، و مردم ومیکسویل متوجه می شوند که شگفت انگیز یک کیک یا یک دسته گل نیست، بلکه همه چیز درباره الی است.

کتاب شگفت انگیزترین هدیه

مکس لوکیدو
مکس لوکادو (زاده 11 11 ژانویه 1955) نویسنده و کشیش آمریکایی در کلیسای اوک هیلز (قبلاً کلیسای مسیحی اوک هیلز) در سن آنتونیو، تگزاس است.لوكادو در سن آنجلو، تگزاس، كوچكترين چهار فرزند جك و تلما لوكادو به دنيا آمد. او در اندروز، تگزاس بزرگ شد. پدرش کارگر میدان نفتی بود، در حالی که مادرش به عنوان پرستار خدمت می کرد.لوکادو در دانشگاه مسیحی Abilene شرکت کرد و در آنجا یک مدرک کارشناسی ارشد در ارتباطات جمعی دریافت کرد. در حالی که یک دانشجوی Abilene Christian بود، لوکادو با فروش کتاب از درب به درب با ب...