کتاب بزن قدش

The High 5 Habit
(خلاصه برترین کتاب های دنیا)
  • 15 % تخفیف
    45,000 | 38,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: مات مات
    نویسنده:
کد کتاب : 68216
مترجم :
شابک : 978-6227859119
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

بزن قدش این یه قانونه
The High 5 Habit
خودباوری، کلید کنترل زندگی
کد کتاب : 58116
مترجم :
شابک : 978-6227585759
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

بزن قدش
The high 5 habit: Take control of your life with one simple habit
تنها با یک عادت ساده مهار زندگی ات را در دست بگیر
کد کتاب : 64613
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-6227173413‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 284
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

عادت بزن قدش
The High 5 Habit
با یک عادت ساده زندگیتو کنترل کن
کد کتاب : 123528
مترجم :
شابک : 978-6229825877
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

بزن قدش!
The High 5 Habit
با یک عادت ساده کنترل زندگی ات را در دست بگیر
کد کتاب : 69628
مترجم :
شابک : 978-6004615211
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بزن قدش این یه قانونه اثر مل رابینز

اجازه دهید درباره‌ی روزی نه چندان دور برایتان حکایت کنم، روزی که کشف ساده‌ای کردم. اسمش را می‌گذارم عادت «بزن قدش». این عادت در ارتقای مهم‌ترین رابطه‌ی زندگی، یعنی رابطه‌ی شما با خودتان به کمکتان خواهد آمد. در این کتاب می خواهم داستان این جست‌و‌جو و کشف را برایتان روایت کنم و اینکه چطور شما هم می توانید از این عادت برای تغییر زندگی خود استفاده کنید.

قانون بزن قدش دقیقا چیه؟ بذار جواب این سوالت رو با مرور بخش‌هایی از کتاب بدیم.
قانون بزن قدش خیلی ساده‌‌‌ست. هر روز صبح قبل از شروع روزت یه دقیقه با خودت جلوی آینه خلوت کن. این عادت، دو مرحله‌ی ساده داره: جلوی آینه وایستا و یکم با خودت خلوت کن، و هروقت احساس کردی آماده‌ای، بزن قدش.
ممکنه بپرسی این کار چه فایده‌ای داره. خب، این حرکت روی کارآمدی و حال درونیت توی تمام طول روز تاثیر می‌ذاره. دوم اینکه با این‌کار عادت می‌کنی از لحظه‌ای که بیدار می‌شی، خودت و نیازهای خودت رو تو اولویت بذاری.
چرا باید جلوی آینه اینکارو بکنیم؟ چون مهمه که یه ارتباط واقعی با انعکاس خودت داشته باشی. مطمئن باش این می‌تونه شروع یه پیوند جدید با خودت باشه.
من با مشکلات واقعی سروکله می‌زنم، جلوی آینه قدش زدن چطور می‌تونه بهم کمک کنه؟ بزن قدش باعث ناپدید شدن مشکلاتت نمی‌شه، اما بهت کمک می‌کنه حس کنی تشویق و حمایت شدی؛ اون هم از طرف مهم‌ترین آدم زندگیت: خودت. توی بحران‌ها، بیش‌تر از قبل نیاز داری با خودت بزنی قدش!
اگه درباره‌ی قانون بزن قدش کنجکاوی، می‌خوای درباره‌ی تحقیقات علمی پشت این عادت بیشتر بدونی و می‌خوای این عادت رو کم‌کم توی خودت هم ایجاد کنی، کتاب بزن قدش، نوشته‌ی مل رابینز رو بخون!
.
«هرقدر هم که گذشته‌ی شما وحشتناک بوده است، باز هم می‌توانید آینده‌ی متفاوتی برای خودتان خلق کنید. مهم نیست که عادت‌هایتان مخرب‌اند یا اشتباهاتتان فاجعه‌بار بوده‌اند. شما می‌توانید اتفاقات بعدی را تغییر دهید.
اینکه با خودتان بزنید قدش، هیچ‌کدام از چیزهایی را که در گذشته‌ی شما اتفاق افتاده است یا چالش‌های واقعی کنونی‌تان را تغییر نمی‌دهد. این کار "شما" را درگون می‌کند. مجهزتان می‌کند تا بهتر با شرایط زندگی مواجه شوید.»
این چند جمله از کتاب «بزن قدش!» نشون می‌ده عادت بزن قدش طلسمی که در مقابل مشکلات ضدضربه‌ات کنه نیست، یه پاک‌کن جادویی که باهاش تصمیمات اشتباهت رو پاک کنی هم نیست. عادت بزن قدش بیشتر از هرچیزی یه مهارته. یه ابزار برای اینکه ارتباطت با خودت رو بهتر کنی: «این مهم‌ترین رابطه‌ای است که دارید. این رابطه تمام روابط دیگرتان و تصمیماتتان را شکل می‌دهد».
وقتشه تردید نسبت به خودت رو کنار بذاری، خودت رو بپذیری و زندگیت رو متحول کنی!
.

کتاب بزن قدش این یه قانونه

مل رابینز
مل رابینز، تحلیلگر و نویسنده ی آمریکایی است که با شبکه ی CNN و مجله ی SUCCESS همکاری می کند. او کار خود را به عنوان یک وکیل دادگستری در نیویورک آغاز نمود سپس به اجرا در برنامه های تلویزیونی و رادیویی روی آورد. رابینز اکنون به رهبران بزرگترین برندهای جهان روش های غلبه بر تردید و ساختن اعتماد به نفس و شجاعت را آموز می دهد.
قسمت هایی از کتاب بزن قدش این یه قانونه (لذت متن)
در این حالت بدون گفتن حتی یک کلمه، داشتم به خودم چیزی می گفتم که به شدت نیازمند شنیدنش بودم. من داشتم به خودم اطمینان می دادم هر کاری که باشد، از پسش بر می آیم. داشتم برای خودم هورا می کشیدم و زنی را که در آینده می دیدم تشویق می کردم که سرش را بلند کند و به تلاش ادامه دهد. وقتی با دستم تصویر خودم را در آینه لمس کردم، احساس کردم که روحیه ام کمی بهتر شد، من تنها نبودم، من خودم را داشتم. این یک حرکت ساده بود، ابراز محبتی ساده در حق خودم، چیزی که به آن احتیاج داشتم و مستحقش بودم.