کتاب من بهترین رفتار را می کنم!

I Can Handle Special Occasions
کد کتاب : 58185
مترجم :
شابک : 978-6009890422
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

من از پس هر شرایطی برمی آیم
I Can Handle Special Occasions
من می توانم (3)
کد کتاب : 124427
مترجم :
شابک : 978-6229607817
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 27
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب من بهترین رفتار را می کنم! اثر لوری رایت

ه نظر شما «سباستین» می‌تواند در روزهای خاص بهترین رفتار را بکند؟
وقتی این جمله‌ی مثبت را یاد بگیرد، البته که حالش خوب می‌شود! وقتی خواهرش هدیه می‌گیرد، یک‌عالمه مهمان به خانه‌شان می‌آید، یا غذای جدیدی را امتحان می‌کند، او می‌تواند درست‌ترین رفتار را بکند.
به فرزند یا دانش‌آموزتان کمک کنید تا مفهومی مهم را فرا بگیرد. به او بیاموزید وقتی در روزها و موقعیت‌های خاص احساس‌های مختلفی را تجربه می‌کند، بتواند درست‌ترین واکنش را نشان بدهد و از این روش برای تمام عمرش استفاده کند.
تسلط بر احساسات برای افراد کم سن‌و‌سال کار راحتی نیست، مخصوصا برای بچه‌ها، پس آن‌ها به کمک ما نیاز دارند! عبارت‌های این کتاب، نیاز اساسی بچه‌ها را هنگام رویارویی با احساس‌های مختلف در روزها و موقعیت‌های مختلف تأمین می‌کند تا آن‌ها بتوانند با نگرانی‌هایی که در این موقعیت‌های خاص پیش می‌آید، کنار بیایند و یاد بگیرند که می‌توانند از پس این احساس‌ها بربیایند.
از آن ‌جا که معلم‌ها و والدین سخت‌ترین مسئولیت را بر دوش دارند، این کتاب برای هردوی آن‌ها مناسب است.
شاید واقعا در زمینه‌ی سلامت روانی کودک متخصص نباشم، اما به بیش از 1000 خانواده کمک کرد‌ه‌ام تا بتوانند از پس مشکلات پیچیده‌ی خانوادگی-ارتباط والدین و فرزندان-بربیایند. صحبت‌کردن و استفاده‌‌ی درست از واژه‌های دقیق و مناسب برای ارتقا اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس کودکان بسیار مهم است و من این‌‌ها را با تجربه آموختم، شاید به‌همین‌خاطر، یک‌جورهایی خودم را متخصص این امر می‌دانم.
من پیش از آنکه زندگی خودم را وقف کمک‌کردن به دیگران کنم با کمبود اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس و گفت‌وگو‌های ذهنی منفی برای همیشه خداحافظی کردم. مادر سه فرزند بودم و اصلا نمی‌دانستم خودگویی‌های مثبت چه تأثیر شگفت‌انگیزی در زندگی من و فرزندانم خواهد داشت.امروز من متخصص این حوزه هستم، چون یک روز تصمیم گرفتم به مسائل مربوط به سلامت روان کودک بپردازم، به‌دنبال راه‌حلی قطعی برای حل مشکلات این حوزه بودم و قرار است همه‌ی این راهکارها را در مجموعه‌کتاب‌هایم بیاورم تا پدر و مادرها و مربیان بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.

کتاب من بهترین رفتار را می کنم!

لوری رایت
مهمترین کاری که من انجام می دهم تربیت سه فرزندم است. آنها مرا می خندانند ، خسته ام می کنند و گاهی اوقات باعث می شوند که با Doritos در گنجه مخفی شوم. اما آنها هنوز مهمترین کاری هستند که من انجام می دهم.دومین کار مهمی که من انجام می دهم این است که به کودکان در سراسر جهان کمک کنم تا نحوه کنترل احساسات خود را بیاموزند. بسیار خوشحالم که می توانم بگویم کتاب هایم به 8 زبان دیگر ترجمه شده یا در حال حاضر در حال ترجمه هستند و در سراسر جهان فروخته شده است. EEK! هنوز باورش برام سخته!ثالثاً ، من به نویسند...