کتاب رهایی از افکار استرس زا و افسرده ساز

The Anxious Thoughts Workbook
کد کتاب : 58280
مترجم : مهدیس احمدی نژاد
شابک : 978-6229649084
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 243
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب رهایی از افکار استرس زا و افسرده ساز اثر دیوید کلارک

کتاب پیش رو اثری تکنیکی و کارآمد برای رهایی از افکار مزاحم و استرس زایی است که اغلب ما کم و بیش با آن ها دست به گریبانیم؛ این اثر ما را با کارکردهای ذهن آشفته مان آشنا می سازد و نشان می دهد که چگونه می توانیم با آن کنار بیاییم تا افکار ناخوشایند برخاسته از آن را به حداقل برسانیم و در نتیجه آن اضطراب ناشی از آن ها را خنثی سازیم.
کتاب حاضر تمرین های خودیاری، جدول ها و دیگر منابع بالینی را در اختیارتان می گذارد که کنترل شما را بر مزاحمت های ذهنی رنج آور افزایش می دهد و به دنبال آن یاری تان می کند تا کنترل زندگی تان را در دست بگیرید.

کتاب رهایی از افکار استرس زا و افسرده ساز

دیوید کلارک
دیوید میلار کلارک (متولد 20 آگوست 1954) روانشناس انگلیسی است.کلارک در دارلینگتون متولد شد و در دانشگاه آکسفورد روانشناسی تجربی تحصیل کرد. وی به عنوان روانشناس بالینی در انستیتوی روانپزشکی آموزش دید. او سپس برای تدریس در دانشگاه آکسفورد بازگشت و در آنجا استاد شد، سپس به IOP بازگشت و در آنجا در سال 2000 رئیس روانشناسی شد و مرکز اختلالات اضطرابی و ضربه را در IOP و بیمارستان Maudsley مرتبط با روانشناسان روانشناسی آکسفورد تاسیس کرد - Anke Ehlers و Paul Salkovskis متخصص OCD.وی از سال 2011 استاد روا...
دسته بندی های کتاب رهایی از افکار استرس زا و افسرده ساز