کتاب اتحاد درمانی

Negotiating the Therapeutic Alliance
(شکل گیری،موانع و چاره اندیشی)
کد کتاب : 58287
مترجم :
شابک : 978-6229753699
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 342
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب اتحاد درمانی اثر جرمی سفران

دستاوردی قابل توجه:این کتاب راهنمای هوشمندانه و استادانه در روان درمانی ارتباطی است و یکی از معدود کتاب هایی است که توانسته شکاف بین پژوهش های تجربی و تکنیک های روان درمانی را پر کند.این اثر را می توان نمونه ای از پیشرفت های صورت گرفته در عرصه تکنیک های روان درمانی،در یک ربع قرن گذشته به شمار آورد.
پژوهش های بالینی،اثربخشی بسیاری از رویکردهای درمانی را نشان داده‌اند،ولی آنچه در این بین نادیده گرفته می شود نقش عوامل مشترک روان درمانی است.اتحاد درمانی به عنوان یکی از مهم ترین این عوامل به شمار می رود.
در این کتاب راهکارها و تکنیک های مختلفی جهت تقویت اتحاد درمانی ارائه شده است که به نوبه خود منجر به ارتقاء اثربخشی درمان می شود.توصیه می کنم کسانی که در عرصه بالینی مشغول فعالیت هستند،این کتاب ارزنده را مطالعه کنند.

کتاب اتحاد درمانی

جرمی سفران
جرمی دیوید سفران (23 آوریل 1952-7 مه 2018) روانشناس بالینی ، روانکاو ، مدرس و محقق روان درمانی آمریکایی کانادایی تبار بود. او استاد روانشناسی در مدرسه جدید تحقیقات اجتماعی بود و سالها در آنجا به عنوان مدیر آموزش بالینی خدمت کرد. او همچنین عضو هیئت علمی برنامه فوق دکتری روانکاوی دانشگاه نیویورک و مرکز مطالعات رابطه ای استفان ایت میچل بود. او یکی از بنیانگذاران و رئیس مشترک (به همراه لوئیس آرون و آدرین هریس) از مرکز سندور فرنچی در مدرسه جدید تحقیقات اجتماعی بود. علاوه بر این ، وی پیش از این رئی...