کتاب جادو ممنوع

A Tale of Magic
(جادوهای همیشگی 1)
کد کتاب : 58290
مترجم :
شابک : 978-6222740047
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 423
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

افسانه ای از جادو
A Tale of Magic
کد کتاب : 113762
مترجم :
شابک : 978-6225260047
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 296
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب جادو ممنوع اثر کریس کالفر

کتاب «جادو ممنوع» رمانی نوشته ی «کریس کالفر» است که اولین بار در سال 2019 به چاپ رسید. وقتی «بریستال اورگرین» با بخشی مخفی از کتابخانه رو به رو می شود، کتابی را می یابد که او را به جهانی ورای تمام تخیلاتش می برد. «بریستال» موضوعی غیرممکن را متوجه می شود: او یک پری با قدرت های جادویی است! اما در سرزمین خفقان آور «پادشاهی جنوبی»، زنان اجازه ی خواندن ندارند و جادو نیز ممنوع است، به همین خاطر «بریستال» خیلی سریع به خاطر جرم هایش محکوم و به ندامتگاه فرستاده می شود. او اما با کمک زنی مرموز به نام «مادام ودربری» می گریزد و در یک آکادمی جادو ثبت نام می کند. آیا «بریستال» و همکلاسی هایش می توانند جلوی نقشه ای شوم را بگیرند که دنیا و جادو را مورد تهدید قرار داده است؟

کتاب جادو ممنوع


ویژگی های کتاب جادو ممنوع

نامزد جایزه بهترین کتاب کودک و نوجوان گودریدز سال 2019

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

کریس کالفر
کریستوفر کالفر، زاده ی 27 می 1990، خواننده، بازیگر، نویسنده و تهیه کننده ی آمریکایی است.کالفر در کالیفرنیا به دنیا آمد. او به دلیل موارد بسیاری از مورد آزار و اذیت قرار گرفتن در مدرسه، بخشی از تحصیلات ابتدایی خود را در خانه انجام داد. کالفر در دبیرستان، در بسیاری از برنامه های سخنرانی و مباحثه شرکت می کرد و توانست جوایز بسیاری را در این عرصه ها کسب کند. او مقام نهم مسابقه ی تفسیر دراماتیک را در کالیفرنیا و همچنین جایزه هایی را از نهادهای «باشگاه درام» و «FFA» کسب نمود. کالفر در مدرسه، رئیس با...
نکوداشت های کتاب جادو ممنوع
A thoroughly satisfying adventure.
یک ماجراجویی سراسر رضایت بخش.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Perfect for both new and longtime fans!
عالی هم برای طرفداران جدید و هم قدیمی!
Barnes & Noble

A dynamic, engrossing fantasy.
یک داستان فانتزی پویا و مهیج.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب جادو ممنوع (لذت متن)
«بریستال» در دو هفته کار نظافت کتابخانه، بیشتر از تمام عمرش کتاب خواند. در آخر ماه اول کارش، تمام کتاب های طبقه اول را با اشتیاق تمام خوانده بود و خودش را آماده می کرد به سراغ کتاب های طبقه دوم برود.

باورش نمی شد که زندگی اش به این سرعت عوض شده بود. در عرض یک ماه، از آن حال پریشان و گریه کردن جلوی همه به جایی رسیده بود که هیجان انگیزترین زمان عمرش را تجربه می کرد.

با کار در کتابخانه می توانست به زندگینامه ها، دانشنامه ها، واژه نامه ها، گلچین های آثار ادبی و کتاب های آموزشی دسترسی داشته باشد و دید کامل تری به واقعیت پیدا کند. با داستان ها، شعرها و متون ادبی آشنا شد که تخیلش را از مرز ناممکن ترین رویاهایش هم فراتر بردند.